اجرای پویش (ضیافت همدلی) در بهزیستی استان

دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان از اجرای پویش (ضیافت همدلی) در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، مدیرکل بهزیستی استان با اعلام این خبر افزود : بهزیستی استان با مشارکت موسسات خیریه تحت پوشش بهزیستی استان از ابتدای ماه مبارک رمضان پویش (ضیافت همدلی) را با هدف جلب حداکثری مشارکتهای مردمی در راستای بهبود و ارتقاء سطح زندگی مددجویان با بهره مندی از ظرفیت مشارکتی موسسات خیریه در سطح استان اجرایی می شود.

وی گفت: محورهای فعالیت پویش شامل؛ کمک هزینه معیشتی، اقلام و بسته های معیشتی، تهیه غذای گرم، تهیه وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی، تامین اقلام جهیزیه و ازدواج و سایر نیازمندیهای خانواده های تحت پوشش اعلام کرد.

دکتر بهزاد ستاری اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در قالب کمک های مومنانه و شیوع ویروس کرونا و لزوم کمک به همنوعان، نیازمندان از مردم خیر استان خواست کمک های نقدی و غیر نقدی خود را برای تحویل به نیازمندان به موسسات خیریه تحت پوشش سازمان و مجتمع ها و اداره های بهزیستی شهرستانها تحویل نمایند.

وی اضافه کرد : مردم خیر و روزه دار استان می توانند کمک های نقدی خود را علاوه بر موسسات خیریه تحت پوشش به شماره کارت ۴۱۶۷-۹۴۶۰ - ۹۵۷۰-۶۳۶۷ با شماره شبای IR۷۵۰۱۰۰۰۰۴۱۷۵۰۳۴۵۴۱۸۷۱۹۱۹ و شماره حساب ۴۱۷۵۰۳۴۵۴۱۸۷۱۹۱۹ نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی بنام مشارکتهای مردمی بهزیستی استان واریز نمایند.

کد خبر 34750

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد