قابل توجه داوطلبان پذیرفته شده مرحله دوم هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی

بر اساس برنامه‌ریزی بعمل آمده به ترتیب رشته شغلی، از طریق تماس تلفنی از پذیرفته شدگان مرحله دوم آزمون استخدامی جهت انجام مصاحبه تخصصی دعوت بعمل خواهد آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، براساس برنامه ریزی بعمل آمده از روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ (حداقل طی سه ماه آینده) به ترتیب رشته شغلی، از طریق تماس تلفنی از پذیرفته شدگان مرحله دوم آزمون استخدامی جهت انجام مصاحبه تخصصی دعوت بعمل خواهد آمد.

آدرس محل مصاحبه : اصفهان – خیابان ۱۵ خرداد(ابتدای آپادانای دوم) - بهزیستی استان اصفهان  

با توجه به پیش بینی امتیاز جهت دارندگان موارد ذیل، چنانچه دارای مستندات مربوطه می باشید مدارک لازم را در روز مصاحبه به همرا داشته باشید.  

۱- مدرک زبان انگلیسی معتبر(IELTS، TOFFEL، MSRT، TOLIMO ) 

۲- برگزیدگان علمی دانشجویی: مقتضی است داوطلبانی که دارای رتبه اول در مقطع تحصیلی میان دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود را دارا می باشند، کارنامه تحصیلی خود که رتبه داوطلب درآن ذکر شده و یا گواهی معتبر از دانشگاه در روز مصاحبه ارائه نمایند. همچنین ارائه گواهی معتبر برای برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی ضروری می باشد.

۳- کتاب تالیفی و یا ترجمه 

۴- گواهی ثبت اختراع مورد تایید مراجع ذیصلاح (سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و یا بنیاد ملی نخبگان)

۵- مستندات مربوطه جهت دارندگان مقام در المپیادهای علمی، جشنواره های معتبر علمی (خوارزمی، جوان خوارزمی، رازی و فارابی) و فناوری، هنری، فرهنگی و ادبی، دینی، رسانه، کودکان و نوجوانان، زنان، دولت و نهادها، سینمایی

کد خبر 34746

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد