نخستین جلسه ستادهماهنگی و مناسب سازی استان در سال جاری برگزار شد

نخستین جلسه ستادهماهنگی و مناسب سازی استان در سال جاری با حضور مهدی رازجویان معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری مازندران، احمد توکلی مدیرکل دفتر فنی، امورعمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری مازندران، دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی استان مازندران، رجبی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران و اعضای ستاد در استانداری مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران دکتر فرزاد گوهردهی در نخستین جلسه ستادهماهنگی و مناسب سازی استان مازندران به اقدامات صورت گرفته در این زمینه اشاره کرد و گفت: مهمترین هدف مناسب سازی رعایت حقوق شهروندی و عدالت اجتماعی است که مقدمات حضور افراد کم توان و ناتوان را در جامعه فراهم می کند.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه مناسب سازی محیط شهری، فضاها و اماکن عمومی مختص افراد دارای معلولیت نیست، افزود: هدف از اجرای مناسب سازی در شهرها فراهم کردن شرایط لازم برای افراد ناتوان مانند افراد دارای معلولیت، کودکان، زنان باردار و سالمندان برای حضور در اجتماع است تا به شکل عادلانه از محیط شهری، فضاها و اماکن عمومی استفاده و زمینه مشارکت این افراد در جامعه تسهیل شود.

وی ضمن تشکر و قدردانی از توجه استاندار مازندران به بحث مناسب سازی اماکن و فضای شهری، ادامه داد: با توجه به دغدغه ویژه ای که استاندار مازندران در حوزه افراد کم توان و ناتوان دارند دستوراتی را در سال گذشته صادر کردند که بر اساس آن اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفت.

شایان ذکر است در پایان این جلسه همه سازمان ها، موسسات، دستگاه های دولتی و غیردولتی به اجرای درست مناسب سازی برای افراد کم توان و ناتوان ظرف چند ماه آینده مکلف شدند.

کد خبر 34719

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد