آمل ׀ پویش ملی تاب آوری اجتماعی در شهرستان آمل برگزار شد

کبری اسفندیاریان از پویش ملی تاب آوری اجتماعی با تاکید بر رفتارهای همدلانه، پیشگیری از خشونت و ارتقای سلامت اجتماعی همزمان با سراسر کشور در شهرستان آمل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان آمل، اسفندیاریان رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل از اجرای پویش ملی تاب آوری در شهرستان آمل با هدف اطلاع رسانی و آگاه سازی به عموم جامعه خبر داد و گفت : مطالعات متعدد نشان داده است که یکی از عوامل محافظ  موثر در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تاب آوری است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل همچنین خاطرنشان کرد: در این پویش کارگاههای آموزشی پیشگیری از خشونت و تاب آوری با هدف آموزش جمعیت های عمومی (کودکان، نوجوانان، جوانان، والدین و...) ، رفتار همدلانه ، پیشگیری از خشونت و مدیریت خشم و آموزش و یادگیری افزایش رفتارهای تاب آورانه در فضای مجازی برگزار شد.

وی تصریح نمود: برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از خشونت و افزایش تاب آوری در نوجوانان به صورت مجازی، تهیه و انتشار کلیپ و موشن گرافی با موضوع تاب آوری و انتشار در فضاهای مجازی، چاپ و نصب بنر پویش و اجرای مسابقات مختلف با همکاری موسسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی نهال گلبرگ زندگی از اقدامات بهزیستی شهرستان در اجرای پویش بوده است.

کد خبر 34708

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد