اتمام طرح واکسیناسیون مراکز سالمندان تحت نظارت بهزیستی استان البرز

به همت معاونت توانبخشی اداره کل بهزیستی استان البرز، ضمن مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان و با همکاری مراکز تحت پوشش این اداره کل طرح واکسیناسیون مراکز سالمندان با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، دکتر «اسدالله حیدری» با اشاره به برنامه تزریق واکسن کرونا به بخشی از جامعه هدف بهزیستی گفت: ضمن تلاش بی وقفه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان استان البرز با همکاری و پیگیری های مکرر اداره بهزیستی طرح واکسیناسیون بیماری کرونا بر روی سالمندان مقیم مراکز تحت پوشش پایان یافت.

مدیرکل بهزیستی البرز گفت: طرح واکسیناسیون کرونا برای ۱۳۷۱ نفر به طور کامل انجام پذیرفت و ۲ دوز از واکسن را دریافت کردند.

وی افزود : این مهم در تاریخ ۲۶ فروردین ماه به اتمام رسید که طی آن ۶۸۴ سالمند، ۵۰۷ پرسنل مراکز نگهداری سالمندان، ۱۰۵ معلول جسمی-حرکتی و ۷۵ پرسنل مراکز جسمی حرکتی که جمعاً در ۱۹ مرکز ساکن بودند واکسینه شدند.

دکتر حیدری در خصوص نحوه انجام این طرح اظهار داشت: این طرح با برگزاری جلسات بهزیستی و مسئولین شبکه بهداشت استان البرز و طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان بهزیستی کشور با رعایت کلیه ضوابط این دستورالعمل از قبیل حضور پزشک و پرستار مرکز در زمان واکسیناسیون، چک کردن علائم بیماران حین وپس تزریق و گزارش آن طبق چک لیست، فراهم نمودن وسایل احیا، حضور آمبولانس تا ۴ ساعت پس از تزریق واکسن و سایر تمهیدات لازم صورت گرفت.

دکتر حیدری در راستای تحقق واکسیناسیون کامل جامعه هدف بهزیستی گفت: نظر به پیگیری های به عمل آمده امید است روند انجام واکسیناسیون با اختصاص واکسن جدید به سایر مقیمان مراکز تحت پوشش بزودی صورت گیرد.

کد خبر 34668

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد