اهتمام در اقامه نماز بهزیستی زنجان را شایسته تقدیر ویژه کرد

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان از تقدیر ویژه معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور ازمدیر کل بهزیستی استان زنجان در خصوص فعالیت های توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز خبر داد و افزود: براساس ارزیابی انجام شده از فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در امر ترویج فریضه نماز، بهزیستی استان، به عنوان دستگاه برتر شناخته و شایسته تقدیر ویژه شد.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان رباب موحد ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به نقش مهم نماز جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی برشمرد و افزود: اقامه نماز در ادارات و مراکز بهزیستی از عمده فعالیت های دفتر فرهنگی  در ترویج فرهنگ اقامه نماز است.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی زنجان از ادارات فعال در حوزه ی اقامه ی نماز است، خاطر نشان کرد: بهزیستی زنجان در زمینه عفاف و حجاب و  اقامه نماز بصورت متوالی جزو دستگاههای برتر مورد تقدیر قرار می گیرد.

موحد با بیان اینکه اقامه نماز در این اداره بر اساس پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی صورت می گیرد، افزود : خوشبختانه بهزیستی به عنوان سازمان خدمات رسان بر اقامه نماز در محل کار اهتمام جدی داشته  است.

 وی عنوان کرد : همکاری و تعامل با ستاد اقامه نماز استان، طرح حفظ سوره مبارکه " یس " با هدف انس بیشتر با قرآن کریم و مضامین معنوی آن، برگزاری جشن تکلیف ویژه مددجویان تحت حمایت و ... از برنامه های اجراشده در خصوص ترویج فرهنگ نماز بوده است.

کد خبر 34662

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد