آغاز مرحله دوم واکسیناسیون کرونا در خانه های سالمندان بهزیستی اردبیل

ستاری گفت: مرحله دوم واکسیناسیون کرونا در خانه های سالمندان و مراکز تحت پوشش بهزیستی استان آغاز شد.

«بهزاد ستاری»  به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مرحله دوم واکسیناسیون کرونا در خانه های سالمندان و مراکز تحت پوشش بهزیستی استان آغاز شد.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: خوشبختانه با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی مشخص شده از سوی بهزیستی کشور برای خانه های سالمندان و مراکز تحت پوشش بهزیستی تاکنون هیچ گزارش حاد از این خانه ها گزارش نشده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: ممنوعیت ورود افراد غیر مسئول از مهمترین محورهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای خانه سالمندان جهت محافظت افراد تحت پوشش از بیماری کرونا بود.

ستاری ادامه داد: تست کرونا از افراد مسئول در خانه های سالمندان با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان از دیگر برنامه های همکاری دو سازمان است.

وی خاطر نشان کرد: راهکارهای پیشگیری از شیوع بیماری به مراکز تحت پوشش ارائه شده است و ضوابط رعایت آن نیز برای مسئولان مشخص شد تا شاهد کاهش بیماری در این مراکز باشیم.

مدیر کل بهزیستی استان افزود: متاسفانه این بیماری سالمندان و افراد مسن را بیش از پیش در معرض آسیب قرار می دهد و از این سو اقدامات پیشگیرانه زیادی برای حفاظت از جامعه هدف خود داشته ایم.

ستاری اضافه کرد: تمامی تلاش های لازم برای حفاظت از سالمندان صورت گرفته و همچنان با واکسیناسیون ها نیز مراقبت های لازم برای شیوع این بیماری همچنان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 34651

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد