یاریگر دوستان خود در ماه مهربانی باشیم

معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی استان زنجان گفت: پویش ضیافت همدلی در رمضان امسال، از ۲۵ فروردین‌ماه در استان آعاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان به نقل از ایسنا نعمت ملکی در رابطه با پویش ضیافت همدلی در رمضان ۱۴۰۰، اظهار کرد: بهزیستی استان زنجان هر ساله در ماه مبارک رمضان طرحی را با عنوان طرح ضیافت مهربانی در استان اجرا می‌کرد و در راستای آن از مسئولان و خیرین استانی دعوت کرده و به منزل مددجویان بهزیستی مراجعه می‌کردند و با بررسی مشکلات آن‌ها در راستای حل آن مشکلات اقدام می‌کردند ولی از سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا شرایط حضور میسر نبوده و بیشتر اقدامات به صورت غیرحضوری و به صورت کمک‌های معیشتی و نقدی اجرا می‌شود.

وی افزود: از ۲۵ فروردین‌ماه تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه پویش ضیافت همدلی در استان زنجان  برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه موسسه‌های خیریه تحت نظارت بهزیستی نیز به صورت رسمی برای عملیاتی شدن این پویش، در کنار بهزیستی خواهند بود، تصریح کرد: جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی در راستای بهبود و ارتقای سطح زندگی مددجویان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مشارکتی موسسات خیریه تحت پوشش بهزیستی از اهداف این پویش است.

ملکی ادامه داد: پرداخت کمک‌هزینه‌های معیشتی، تهیه اقلام معیشتی، تهیه وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی به ویژه در خصوص بیماری کرونا، پرداخت هزینه‌های درمانی، تهیه جهیزیه و ... از محورهای برگزاری پویش ضیافت همدلی است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه همه مشارکت‌های جذب شده و تخصیص آن‌ها نیز در سامانه ارمغان بهزیستی ثبت خواهد شد، عنوان کرد: موسسه‌های خیریه همواره در کنار بهزیستی بوده و همکاری خوبی نیز داشته‌اند و با توجه به اینکه این پویش با همکاری موسسه‌های خیریه تحت نظارت بهزیستی اجرا خواهد شد، امیدواریم مردم نیز اعتماد کرده و همکاری خوبی در این جهت داشته‌ باشند.

این مسئول بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری بسیاری از مراسم‌ وجود ندارد و مردم و خیرین استان می‌توانند هزینه مراسمی مانند مراسم ترحیم، افطاری و ... خود را در اختیار بهزیستی قرار دهند تا بهزیستی این هزینه‌ها برای حل و رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه افرادی که تمایل به مشارکت غیرنقدی دارند می‌توانند به دفاتر مشارکت‌های مردمی ادارات بهزیستی مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: مردم خیر استان زنجان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را نیز به حساب ۲۱۰۰۹۱۴۳۴۵۲۴۱۱۱ (مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان) نزد بانک توسعه تعاون و یا به شماره کارت مجازی ۵۰۲۹۰۸۱۰۱۰۳۲۱۸۰۶ واریز کنند.

کد خبر 34648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد