رشد ۷۶ درصدی جذب اعتبارات اشتغال زایی/ ساخت ۵۷۰ واحد مسکونی برای خانواده های دارای دوعضو معلول

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی از ساخت ۵۷۰ واحد مسکونی برای خانوارهای دو معلول و بیشتر با همکاری بنیاد مستضعفان ، بنیاد مسکن ، سازمان ملی زمین و مسکن و انجمن خیرین مسکن ساز طی سال گذشته خبر داد.

دکتر صحاف در گفتگو با خبرنگاران ضمن تشریح عملکرد یک ساله بهزیستی آذربایجان شرقی،  با بیان جذب ۱/۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض از محل مساعدت های بنیاد مستضعفان بعنوان کمک هزینه رهن و اجاره به مددجویان در ایام کرونا ادامه داد : علاوه بر این با مساعدت بنیاد مستضعفان  ۲/۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای رهن و اجاره مسکن به ۳۰۱ نفر از مددجویان معرفی به پرداخت شد.

وی تامین مسکن اقشار تحت پوشش را بخش مهمی از توانمند سازی جامعه هدف عنوان کرده و ابراز داشت : در راستای توانمند سازی مدد جویان ۱۱۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به جمعیت هدف و کارفرمایان داده شد که در این زمینه شاهد افزایش ۷۶ درصدی جذب اعتبار نسبت به سال گذشته می باشیم.

صحاف کمک به حق بیمه خویش فرمایی و کار فرمایی جمعیت هدف و کارفرمایان همکار به تعداد ۲۲۰ نفر با اعتباری نزدیک به ۷ میلیارد تومان را از سایر فعالیتهای بهزیستی در راستای توانمند سازی مددجویان دانست و افزود : توانمند سازی جامعه هدف جزو برنامه های اصلی بهزیستی می باشد.

کد خبر 34631

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد