اهدا ملک بیش از ۹۰ میلیارد تومانی توسط خیر به بهزیستی مازندران

دکتر فرزاد گوهردهی، مدیرکل بهزیستی مازندران از اهدای یک ملک 1700 متری واقع در شهرستان ساری به ارزش بیش از ۹۰ میلیارد تومان توسط خیر جهت بهره برداری بهزیستی مازندران خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران، دکتر فرزاد گوهردهی با بیان اینکه در آیات قرآن و روایات بر انجام  کارهای خیر و پسندیده بسیار تاکید شده است، گفت: خیرین با تاسی از آیات قرآن و پیامبر اسلام در این راه قدم  می گذارند و امروز بسیاری از مشکلات نیازمندان با یاری آنان مرتفع شده است.

مدیرکل بهزیستی مازندران به اهدای ملک ۱۷۰۰  متری توسط خیر مازندرانی اشاره کرد و افزود: این ملک به ارزش بیش از ۹۰۰  میلیارد ریال همزمان با دومین روز از ایام مبارک رمضان جهت بهره برداری به بهزیستی مازندران اهدا شده است.

وی با بیان اینکه خیرین محبوب خداوند هستند، افزود: جا دارد ازاین خیر گرامی که نخواستند نامشان برده شود صمیمانه تشکر و قدردانی کنم که بهزیستی مازندران را امین خود دانسته و برای کمک به جامعه هدف بهزیستی گام برداشتند.

وی در پایان به پویش ضیافت مهربانی بهزیستی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با کمک خیرین سفره های ضیافت الهی مومنان ، پربارتر از سال های گذشته شود.

کد خبر 34624

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد