پویش ضیافت همدلی رمضان در قزوین برگزار می شود

مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: پویش ضیافت همدلی رمضان با حضور خیران و مردم نوع دوست استان قزوین به منظور جذب حداکثری مشارکت های مردمی در راستای بهبود و ارتقای سطح زندگی مددجویان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین علیرضا وارثی اظهار داشت: این پویش از ۲۵ فروردین تا ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ و تا فرارسیدن عید سعید فطر در استان قزوین برگزار می شود.
وی با اشاره به اهداف این پویش، افزود: جذب حداکثری مشارکت های مردمی در راستای بهبود و ارتقای سطح زندگی مددجویان، پیش بینی وضعیت جذب مشارکت ها و برنامه ریزی جهت جلوگیری از فعالیت های موازی در خدمت رسانی به جامعه هدف از مهم ترین اهداف این پویش است.
وارثی ادامه داد: از دیگر اهداف این پویش می توان به رتبه بندی و ارزیابی موسسات تحت نظارت سازمان در جذب مشارکت های مردمی و خدمت رسانی به مددجویان سازمان و ارزیابی و رتبه بندی ادارات شهرستانی در جذب مشارکت ها را نام برد.
این مسوول با اشاره به محورهای فعالیت این پویش، گفت: پرداخت کمک هزینه و اقلام و بسته های معیشتی، تهیه غذای گرم و وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی و تامین اقلام جهیزیه و ازدواج از مهمترین محورهای این پویش است.
مدیر کل بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: خیران و مردم نیکوکار استان قزوین برای شرکت در این پویش می توانند از طریق شماره حساب ۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲، یا شماره کارت   ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۰۸۳۸۰۸۸ یا شماره شبا ۶۷۰۱۰۰۰۰۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲ IR اقدام کنند

کد خبر 34620

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد