آغاز "پویش ضیافت همدلی " رمضان ۱۴۰۰ در بهزیستی گیلان

دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان گیلان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خداوند از آغاز "پویش ضیافت همدلی " رمضان ۱۴۰۰ ، در بهزیستی گیلان خبر داد

دکتر حسین نحوی نژاد گفت : پویش ضیافت همدلی همزمان در سراسر کشور توسط بهزیستی گیلان نیز آغاز شده و در این راستا سعی می شود تا از حداکثر ظرفیت نیکوکاران برای ارائه خدمت به اقشار تحت پوشش بهزیستی که افراد و خانواده های کم برخوردار اقتصادی هستند بهره گیری شود .

مدیر کل بهزیستی گیلان گفت: این پویش کشوری با همکاری نیکوکاران و با  هدف تامین کمک هزینه معیشتی ، تهیه غذای گرم ، تهیه وسایل بهداشتی ، تامین جهیزیه و ازدواج ، دیگر موارد با هدف و نیّت خاص نیکوکاران می باشد که در گیلان نیز توسط بهزیستی به انجام خواهد رسید.

 وی افزود : با آغاز ماه مبارک رمضان ، چون سالهای گذشته خیرین به یاری نیازمندان ،اقشار آسیب پذیر ،افراد دارای معلولیت و جامعه هدف  بهزیستی می شتابند و سفره های خود را  درقالب سبدهای غذایی یا وجه نقد به سفره مددجویان بهزیستی متصل می کنند.

دکتر نحوی نژاد بیان داشت : برای بهره مندی از خدمات نیکوکاران ،موسسات خیریه آماده ارائه خدمت می باشند که در این پویش سعی شده که اینگونه موسسات خیریه که از بهزیستی گیلان مجوز فعالیت دارند بیشتر ظرفیت های خود را برای مددجویان بگذارند و در این راستا ماه رمضانِ خوب و پر رونقی را برای مددجویان تحت پوشش رقم زنند.

وی در ادامه افزود اکنون که در شرایط کرونا می باشیم و بسیاری از فعالیت های اقتصادی جامعه با رکود مواجه شده و از سوی دیگر با تحریم های سخت و بی رحمانه مواجه می باشیم که باعث شده اقشار کم برخوردار جامعه مصائب بیشتری را تحمل کنند نیکوکاران با حضور فعالانه خود می توانند مقداری از مشکلات ایجاد شده برای آنان را کاهش دهند.

دکتر نحوی نژاد در پایان اعلام داشت شماره حساب مشارکت های مردمی بهزیستی 4152034541529944 نزد بانک توسعه تعاون برای دریافت مشارکت نقدی اختصاص یافته و همچنین نیکوکاران در صورت تمایل  می توانند به کلیه ادارات بهزیستی شهرستانها برای مشارکت در تامین بخشی از نیاز های افراد تحت پوشش مراجعه نمایند.

کد خبر 34614

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد