نظارت مردم بر مردم  با سامانه دیده بان

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی در نخستین نشست خبری در سال جاری،  راه اندازی سامانه دیده بان (۱۴۸۲) بهزیستی را از طرح های جدید این سازمان در راستای بهبود کیفیت ارائه خدمات به مددجویان عنوان کرد.

دکتر صحاف در این نشست که به منظور تشریح عملکرد یکساله این اداره کل با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد ؛ با بیان اینکه شعار و هدف سامانه دیده بان  "دقت ، سرعت ، صحت " می باشد، ابراز داشت : این سامانه در راستای  پاسخگویی سریع ، به موقع و با دقت به تمامی درخواست ها ، پیشنهادات ، شکایات ، ایده ها و گزارشات ارسالی مردم  به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می نماید.

وی مراکز مثبت زندگی را از سایر طرح های جدید بهزیستی برشمرد و گفت : راه اندازی این مراکز در راستای  اجرایی نمودن دولت الکترونیک و حذف بروکراسی های زاید اداری به صورت محله محور با هدف تسریع و تسهیل ارائه خدمات به جامعه هدف انجام شده است که پرونده های کلیه مددجویان به مراکز مثبت زندگی واگذار شده است و بازدید میدانی از منازل مددجویان انجام می پذیرد.

مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه هم اکنون ۱۶۶ مرکز از ۲۴۰۰ مرکز مثبت زندگی در استان آذربایجان شرقی فعالیت می نمایند که بهزیستی استان از نظر تعداد مراکز فعال رتبه پنجم کشوری و از نظر بازدید از منازل مددجویان رتبه سوم کشوری را دارا می باشد.

کد خبر 34609

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد