توزیع ۲۴۰ پک مواد غذایی در بین جامعه هدف

همزمان با حلول ماه مبارک رمضان و آغاز پویش ضیافت همدلی به منظور مشارکت مردمی درجهت تامین نیازها جامعه هدف ۲۴۰ پک مواد غذایی به ارزش یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال و همچنین لوازم خانگی به ارزش یک میلیارد ریال در بین جامعه هدف توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری نرگس عسگری، مدیر کل بهزیستی استان با اعلام این خبر گفت: همه ساله با شروع ماه مبارک رمضان سازمان بهزیستی با مشارکت خیرین برای رفع نیازهای حداقلی جامعه هدف برنامه ریزی و با اجرای پویش های مختلف کمک های خوبی جذب می کند.

مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به آغاز پویش ضیافت همدلی همزمان با حلول ماه مبارک رمضان افزود: این پویش با هدف پرداخت کمک هزینه معیشتی، کمک هزینه درمان، کمک هزینه ازدواج، تهیه اقلام و بسته‌های بهداشتی و معیشتی، تهیه اقلام جهیزیه برای نوعروسان و... از  ۲۵ فروردین الی ۲۲ اردیبهشت در همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری ادامه دارد.

عسگری خاطر نشان کرد: خیرین همیشه همپای بهزیستی در برنامه ها و طرحهای سازمان مشارکت داشته اند؛ بطوری که این استان توانسته است در سال ۹۹ کمک های خوبی به جامعه هدف آسیب دیده از کرونا داشته باشد.

مدیر کل بهزیستی استان مجموع کمک های سازمان بهزیستی و  مشارکت خیرین به جامعه هدف آسیب دیده از کرونا در سال ۹۹ را بالغ بر  ۷۲ میلیارد و یکصد میلیون ریال عنوان کرد و افزود: از این میزان کمک، بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط اعتبارات دولتی بهزیستی پرداخت و مابقی توسط خیرین و در قالب پویش ها و برنامه های مشارکتی بهزیستی جمع اوری و در بین جامعه هدف توزیع شده است.

وی با اشاره به راههای مشارکت مردم و خیرین در راستای اهداف سازمان بهزیستی گفت: خیرین و مردم نوعدوست استان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۴۱۶۹۰۳۴۵۴۱۷۸۱۰۴۱ هدایای خاص نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۹۵۴۱۶۰۵۸ و کد دستوری #۵۶۵۰۶*۶۶۵۵* واریز و برای کمک های غیر نقدی خود به ادارات بهزیستی در سراسر استان و موسسات خیریه دارای مجوز از بهزیستی مراجعه نمایند.

کد خبر 34607

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد