پویش ضیافت همدلی از ۲۲ فروردین تا ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود

جلسه پویش ضیافت همدلی با حضور نورالدین علاالدینی، معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی، مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان مازندران، روسای ادارات بهزیستی،مسولان حوزه مشارکت ها و کارشناسان روابط عمومی شهرستان ها به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران، نورالدین علاالدینی با بیان اینکه پویش ضیافت همدلی از ۲۲ فروردین تا ۲۸  اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود، گفت: در سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه مشارکت های مردمی انجام شده است که امیدواریم با حضور فعال موسسات و خیریه ها گام های خوبی در جهت جلب و جذب مشارکت های مردمی در ماه مبارک رمضان، برای حمایت از جامعه هدف با حفظ شان و کرامت انسانی افراد برداشته شود.
وی ضمن تشکر و قدردانی از همکاران استانی و شهرستانی، افزود: در حوزه مشارکت ها باید همه توان خود را بکار ببریم تا در ماه مبارک رمضان بسته های حمایتی و معیشتی با کیفیت بیشتری از سال های گذشته به دست نیازمندان و افراد تحت حمایت بهزیستی مازندران در حوزه های مختلف برسد.
علاالدینی میزان مشارکت ها در سال گذشته را بسیارچشمگیر دانست و ادامه داد: در سال گذشته خیرین بیش از 54 میلیارد تومان در حوزه های مختلف مشارکت داشتند که امیدواریم این امر تداوم داشته باشد.
کد خبر 34589

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد