شاهرود | تقدیر از کارکنان واحد منابع انسانی بهزیستی شهرستان

همزمان با ۲۵ فروردین روز ملی منابع انسانی،از کارکنان واحد نیروی انسانی بهزیستی شهرستان شاهرود تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛ مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود در مراسم تقدیر از کارکنان حوزه منابع انسانی گفت: اساسی ترین و ارزشمندترین رکن هر سازمان منابع انسانی آن می باشد که سرچشمه همه تحولات سازمان و تعیین کننده ترین عامل در کیفیت ارائه خدمات می باشد.

جهانسیر ارتقای سرمایه انسانی و افزایش کارایی آن را باعث افزایش بهره روی اداری و سازمانی دانسته و افزود: روز منابع انسانی فرصتی است تا قدردان تلاشگران این عرصه باشیم که با پشتکار خود پویایی و کارآمدی هرچه بیشتر مجموعه بهزیستی را فراهم می کنند.

وی قدردانی از کارکنان را یکی از مولفه های شکل گیری اشتیاق اداری دانست و ادامه داد: قدردانی از کارکنان یک کار ساده اما با اثربخشی بالاست که بهره وری فردی و تعهد کاری کارکنان را بالا  برده و رضایت مندی ارباب جوع را در پی خواهد داشت.

جهانسیر یکی از  اساسی ترین دغدغه های خود را در این ایام کرونایی سلامت کارکنان عنوان کرد و افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا با تامین امکانات بهداشتی و رعایت پروتکل و همچنین اجرای برنامه دورکاری، سعی کردیم سلامت کارکنان بهزیستی شاهرود را فراهم سازیم.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از کارکنان حوزه نیروی انسانی بهزیستی شهرستان شاهرود تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 34586

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد