پویش ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان راه همدلی با نیازمندان

همزمان با حلول ماه مبارک رمضان، پویش ضیافت همدلی به منظور مشارکت مردمی درجهت تامین حداقلی نیازها و رفع مشکلات اقتصادی مددجویان بهزیستی راه اندازی شد.

سید صادق میرئی سرپرست اداره مشارکتهای مردمی اداره کل بهزیستی قم ضمن اعلام این خبر و تقدیر و تشکر از مساعدت‌های همیشگی بیوت مراجع عظام تقلید، تولیت های محترم حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران ،مدیران دستگاههای احرایی، اصحاب رسانه ، صاحبان صنوف و صنایع و عموم خیرین و مردم سخاوتمند استان، هدف از اجرای این پویش را پرداخت کمک هزینه معیشتی، کمک هزینه درمان، کمک هزینه ازدواج، تهیه اقلام و بسته‌های بهداشتی و معیشتی، تهیه اقلام جهیزیه برای نوعروسان و... برشمرد و افزود در حال حاضر حدود سی و پنج هزار نفر تحت پوشش خدمات مستمر و موردی بهزیستی قم هستند و مشکلات اقتصادی و شیوع کرونا معیشت و زندگی این قشر شریف را با مشکلات متعددی روبرو کرده است.

میریی خاطرنشان کرد با توجه به اجازه مراجع تقلید، مومنین معزز می توانند علاوه بر کمک به معیشت مددجویان نسبت به پرداخت کفارات خود اعم از عمد و غیرعمد و نذورات و خیرات اقدام نمایند ،لذا کلیه مراکز بهزیستی در سطح استان آماده دریافت هدایای غیرنقدی هستند وشماره همراه ۰۹۱۰۹۰۷۳۲۰۵جهت هماهنگی و همچنین شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۶۱۸۲۵۸۸ و شماره حساب ۴۱۷۶۰۳۴۵۴۱۸۸۶۹۹۹ جهت پرداخت وجوه نقدی درنظر گرفته شده است.

کد خبر 34583

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد