۲ واحد مسکونی کاملا رایگان در دو منطقه مرزی و محروم شهرستان نهبندان تحویل جامعه ی هدف بهزیستی گردید

دو واحد مسکن احداثی شهرستان نهبندان در روستاهای سیدال و کله سفید از ۱۴ واحد اجرا شده در قالب تفاهنامه مشترک با قرارگاه خاتم الانبیا امروز با حضور معاون مشارکتها، اشتغال و مسکن معلولان و مددجویان بهزیستی استان، نماینده استانی قرارگاه، ریاست بهزیستی شهرستان نهبندان تحویل توانخواهان گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی دو واحد مسکن احداثی شهرستان نهبندان در روستاهای سیدال و کله سفید از ۱۴ واحد اجرا شده در قالب تفاهنامه مشترک با قرارگاه خاتم الانبیا با حضور معاون مشارکتها، اشتغال و مسکن معلولان و مددجویان بهزیستی استان، نماینده استانی قرارگاه، ریاست بهزیستی شهرستان نهبندان و جمعی از مسئولان شهرستان تحویل  توانخواهان گردید.

معاون مشارکتهای مردمی ، اشتغال و مسکن بهزیستی گفت: این واحدها با متراژ ۶۰ متر و قیمت تمام شده هر واحد حدود ۱۸۰ میلیون تومان، بدون تسهیلات و بدون سهم آورده ی مددجو با مشارکت بهزیستی و قرارگاه خاتم الأنبیاء احداث گردیده است.

حسن رحیمی افزود ۱۴ واحد از این نوع مسکن تفاهم نامه ای با قرارگاه خاتم الأنبیاء در مناطق محروم روستایی و مرزی در سطح استان در حال ساخت بوده که ۲ واحد آن به بهره برداری رسیده و تحویل گردید و ۱۲ مسکن دیگر نیز به زودی به صورت رایگان در اختیار مددجویانی که وضعیت مالی مناسبی نداشته اند قرار خواهد گرفت.

همچنین در سفر به شهرستان نهبندان معاون مشارکتهای مردمی اشتغال و مسکن مددجویان بهزیستی و مهندس ایلاتی نماینده قرارگاه خاتم الانبیا در استان از طرح مسکن مددجویان روستای شهید افشین و ماخونیک شهرستان سربیشه( دیگر شهرستان مرزی در استان خراسان جنوبی) بازدید نمودند.

کد خبر 34568

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد