شهرستان قدس رتبه برتر بهزیستی استان تهران را به دست آورد

روابط عمومی بهزیستی استان تهران برترین روابط عمومی های خود در سال 99 را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این رتبه بندی بر مبنای تولید و انتشار اخبار و گزارش های روزانه و قرار گرفتن در صفحه اطلاع رسانی  این اداره کل در سایت خبری بهزیستی کشور است.  

در این رتبه بندی که از میان ۱۶ شهرستان استان تهران صورت پذیرفته است، شهرستان های قدس، ملارد و پاکدشت رتبه های اول تا سوم را به دست آورده اند و پس از آن ها ری، شهریار و تهران قرار گرفته اند.

شهرستان های قرچک، ورامین، پیشوا و شمیرانات نیز در رده های بعدی جای گرفته و بهارستان، فیروزکوه، دماوند، رباط کریم، اسلامشهر و پردیس در این رتبه بندی در جایگاه های بعدی حضور دارند.  

در سال گذشته قریب یک هزار و ۸۰۰ خبر و گزارش توسط ستاد بهزیستی استان تهران و شهرستان ها تولید شده که از این تعداد، قریب یک هزار و ۳۰۰ خبر و گزارش در شهرستان های استان تولید شده و مابقی در ستاد بهزیستی استان تهران شامل حوزه مدیرکل و معاونین اجتماعی، توانبخشی، پیشگیری، مشارکت های مردمی و پشتیبانی  تولید و منتشر شده و در اختیار افکار عمومی گذاشته شده اند.

از مجموع اخبار و گزارش های سال گذشته ۳۳ درصد در حوزه توانبخشی، ۲۶/۵ درصد حوزه مشارکت های مردمی، ۲۲/۴درصد حوزه پیشگیری، ۱۷/۱درصد حوزه اجتماعی و ۰/۹ درصد سایر حوزه ها توسط روابط عمومی شهرستان های استان تهران پوشش داده شده اند.

گفتنی است؛ برپایی نشست های علمی و خبری و ساماندهی شبکه اطلاع رسانی در استان تهران و بهره گیری از توان ارزشمند مجموعه خبرنگاران در شهرستان های مختلف در سال ۱۳۹۹ بخشی از برنامه های روابط عمومی بهزیستی در استان تهران است که منجر به افزایش اطلاع مردم و افکار عمومی از برنامه ها و طرح های این سازمان برای جامعه هدف در استان تهران شده است و در سال ۱۴۰۰ نیز علاوه بر ادامه روند پیشین در صدد افزایش کارایی این حوزه، برنامه های متعدد دیگری شروع شده و یا در دستور کار روابط عمومی بهزیستی استان تهران قرار دارند.

کد خبر 34565

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد