در رسانه| توزیع 240 سبد مواد غذایی در بین مددجویان بهزیستی چهارمحال و بختیاری

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان ۲۴۰ سبد مواد غذایی به ارزش یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال و همچنین لوازم خانگی به ارزش یک میلیارد ریال در بین جامعه هدف این نهاد در استان توزیع شد.

نرگس عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان ۲۴۰ سبد مواد غذایی به ارزش یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال و همچنین لوازم خانگی به ارزش یک میلیارد ریال در بین جامعه هدف بهزیستی استان توزیع شد.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه خیرین به عنوان بازوان توانمند، در ایام شیوع ویروس کرونا همراه بهزیستی بوده‌اند، افزود: در سال گذشته کمک‌های سازمان بهزیستی و  مشارکت خیرین به جامعه هدف آسیب‌دیده از کرونای استان بالغ بر  ۷۲ میلیارد و یکصد میلیون ریال بوده است.

وی اضافه کرد: از این میزان کمک، بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط اعتبارات دولتی بهزیستی پرداخت و مابقی توسط خیرین و در قالب پویش‌ها و برنامه‌های مشارکتی بهزیستی جمع‌آوری و در بین جامعه هدف توزیع شده است.

عسگری توضیح داد: طی سال گذشته ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بین مراکز و خانواده‌های تحت حمایت به منظور کمک هزینه نگهداری معلولین در خانواده و خرید اقلام بهداشتی توسط خانواده‌های مددجویان پرداخت شده است.

وی با اشاره به جمع‌آوری هشت میلیارد ریال مشارکت خیرین در دهه امامت و ولایت، عنوان کرد: در قالب پویش ایران همدل خیرین نیکوکار استان ۶ میلیارد و ۲۳۰  میلیون ریال به مددجویان بهزیستی کمک کرده‌اند.

توزیع هفت هزار بسته موادغذایی در سال گذشته

مدیرکل بهزیستی استان گفت: طی سال گذشته هفت هزار بسته مواد غذایی و ۱۳ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در قالب رزمایش مواسات بین جامعه هدف توزیع شد.

وی افزود: همچنین سال گذشته سه میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال زکات فطره جمع‌آوری و در بین جامعه هدف توزیع شد.

 تهیه و توزیع ۲ هزار بسته اقلام بهداشتی و توزیع بین خانواده‌های دارای افراد معتاد

عسگری عنوان کرد: در سال گذشته ۲ هزار بسته اقلام بهداشتی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال توسط جمعیت همیاران و تیم‌های اجتماع‌محور در بین خانواده‌های دارای افراد معتاد توزیع شد.

وی اضافه کرد: همچنین طی سال گذشته یک هزار و ۴۰۰ بسته نوشت‌افزار به  ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال که ۷۵۰ میلیون ریال با همکاری خیرین در بین دانش‌آموزان جامعه هدف توزیع شد.

توزیع ۹۰۰ فقره جهیزیه به ارزش ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال 

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در سال گذشته ۹۰۰ فقره جهیزیه به ارزش ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شامل اعتبارات سازمانی و کمک خیرین بین زوجین جامعه هدف توزیع شد.

کد خبر 34557

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد