تقدیر رئیس سازمان بهزیستی کشور از سرپرست بهزیستی خراسان رضوی

رئیس سازمان بهزیستی کشور از سرپرست بهزیستی خراسان رضوی به خاطر تلاش در جهت فرهنگ‌سازی برای دسترس‌پذیری محیطی برای افراد دارای معلولیت، قدردانی کرد.

در تقدیرنامه‌ی رئیس سازمان بهزیستی، «برگزاری جشنواره فتومونتاژ» به عنوان نخستین برنامه‌ی فرهنگ‌سازی در این زمینه یاد شده و به خاطر آن از دکتر مسعود فیروزی، سرپرست بهزیستی خراسان رضوی، تشکر و قدردانی شده است.

دکتر وحید قبادی دانا در این تقدیرنامه، ضمن اشاره به ابتدای دوران سرپرستی دکتر مسعود فیروزی، آورده است: بدین وسیله از مساعی ارزشمند جنابعالی در رابطه با برگزاری موفقیت‌آمیز نخستین جشنواره فتومونتاژ، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین افزوده است: این جشنواره در راستای نهادینه نمودن فرهنگ‌ مناسب‌سازی محیط و اماکن عمومی به منظور دسترس پذیری و بهره‌مندی افراد دارای معلولیت، سالمندان و جانبازان عزیز صورت گرفته است.

وی در پایان برای سرپرست بهزیستی خراسان رضوی آرزوی موفقیت روزافزون نموده است.

شایان ذکر است دکتر مسعود فیروزی، پیش از تصدی سرپرستی بهزیستی استان، معاون توانبخشی این نهاد بوده و چندین برنامه‌ی فرهنگی هنری همچون جشنواره‌ی تئاتر، جشنواره‌ی نمایشنامه نویسی، جشنواره آثار ادبی، جشنواره رادیویی و جشنواره موسیقی معلولین را در کارنامه‌ی خود ثبت کرده است.

وی معتقد بوده و هست که اجرای این برنامه‌ها در جهت توانمندسازی فرهنگی اجتماعی افراد دارای معلولیت، یک ضرورت است و هر چقدر ممکن است باید گسترش و توسعه یابد.

کد خبر 34549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد