حمایت‌های آموزشی و معیشتی نیک گامان از مددجویان دانش آموز بهزیستی در سال ۱۴۰۰

در مدت زمان پاندمی کرونا، بسیاری از موسسات زیر نظر بهزیستی به ارائه خدمات گوناگون به افراد تحت حمایت بهزیستی پرداخته است. از جمله این خدمات می‌توان به اهدای تبلت به دانش‌آموزان کم بضاعت و هم‌چنین اهدای بسته‌های معیشتی اشاره کرد.

 به گزارش ایلنا، «اشکان تقی‌پور»  مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور در این باره گفت: در ابتدای سال جدید شمسی در حوزه‌ی تامین بستر آموزشی برای مددجویان دانش آموز بهزیستی علاوه بر ۶۶۷ تبلت و گوشی هوشمند که در سال پیش اهدا شد تعداد ۲۱۰ تبلت برای مددجویان دانش آموز بهزیستی با هماهنگی بهزیستی کشور و به لطف خیرین موسسه خریداری شده است که در اختیار عزیزان ‍واجد شرایط قرار می‌گیرد. تهیه ۲۱۰ تبلت فوق الذکر با جذب مشارکت در حدود ۵۵۰ میلیون تومان از سوی خیرین موسسهتهیه شده است. 

معتمد و عضو شورای مرکزی مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی افزود: موسسه خیریه نیک گامان از اعضای حقوقی فعال مجمع خیرین کشور در زمینه‌ی تهیه سبد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان برای مددجویان کرامتمند بهزیستی به شکل تهیه بن کارتِ مواد غذایی از فروشگاه‌های معتبر اقدام کرده است. 

وی افزود: برای ایام ماه مبارک رمضان تعداد ۱۱۵۰ عدد بن کارت مواد غذایی هر یک به مبلغ یک میلیون و چهارصد هزار تومان و در مجموع  یک میلیارد و ششصد و ده میلیون تومان که به همت خیرین موسسه جذب شده است در اختیار مددجویان عزیز قرار می‌گیرد. این بن کارت ها از سوی موسسه به مددجویان دارای اولویت بهزیستی در پنج استانِ هرمزگان، ایلام، خوزستان، بوشهر و کرمانشاه هدیه می شود.

موسسه خیریه نیک گامان جمشید در سال ۱۴۰۰ شمسی همچنان بی وقفه در ارائه کمک‌های معیشتی کلان و تهیه‌ی تبلت و گوشی‌ هوشمند در حوزه‌ی آموزش به مددجویان کرامتمند بهزیستی آسیب دیده از تبعات اقتصادیِ ناشی از بحران کرونا در قالب ضیافت همدلی سازمان بهزیستی در ماه مبارک رمضان می‌کوشد.

WhatsApp Image 2021-04-13 at 16.26.04

WhatsApp Image 2021-04-13 at 16.26.05

WhatsApp Image 2021-04-13 at 16.26.03

کد خبر 34521

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد