پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان  به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

مدیرکل بهزیستی استان طی پیامی حلول ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خداوند را به عموم مردم مسلمانان به ویژه کارکنان و جامعه هدف بهزیستی استان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان  متن پیام مهدی دیناری  بدین شرح است:

بسمه تعالی

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًی لِلنَّاسِ وَ بَینَاتٍ مِنَ الْهُدَی وَالْفُرْقَانِ

رمضان، ماه نیایش و ماه بندگی‌های خالصانه فرا رسید و خداوند متعال فرصت حضور در بهترین ماهش را بر ما ارزانی داشت تا با بهره‌گیری از تعالیم جانبخش الهی و تأسی از سیره پیامبر اکرم‌(ص) و ائمه اطهار(ع) بتوانیم غبار تن را در زلال چشمه‌های پر برکت این ماه صیقل دهیم و از لابه­ لای لحظه‌های ناب دعا و سجاده‌هایمان لذت مهمانی پروردگار را درک ‌نمائیم.

در چنین فضایی، مؤمنان با مقدمه سازی و فراهم کردن زمینه های معنوی در ماه های رجب و شعبان، خود را برای ورود به این ماه شریف و پربرکت آماده می کنند و با حلول این ماه با شور و اشتیاق و دادن اطعام و افطاری به نیازمندان، شب زنده داری و عبادت، تلاوت قرآن، دعا، استغفار، دادن صدقه، روزه داری و... روح و جان خود را از سرچشمه فیض الهی سیراب می کنند.

اینجانب ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به عموم مسلمانان جهان به ویژه کارکنان و جامعه هدف بهزیستی استان، از درگاه حضرت احدیت برای همگان، توفیق بهره گیری از این ماه خجسته و انفاس قدسیه حضرت ولیعصر(عج) را مسئلت می‌نمایم.

 مهدی دیناری

مدیر کل بهزیستی استان

کد خبر 34520

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد