بازدید میدانی مدیرکل بهزیستی البرز از اجرای فاز دوم واکسیناسیون در مراکز نگهداری

مدیرکل بهزیستی استان با حضور در مراکز نگهداری و تجمعی بهزیستی از اجرای طرح واکسیناسیون افراد مقیم در این مراکز بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ، دکتر حیدری در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان و کارکنان خدوم این سازمان به جهت همکاری و در اولویت قرار دادن مراکز نگهداری بهزیستی و اختصاص واکسن برای سالمندان مقیم در این مراکز افزود : طبق جدول زمانبندی فاز دوم واکسیناسیون از تاریخ ۱۷ فروردین آغاز شده و تا ۲۶ فروردین ماه ادامه دارد و در این مرحله تا به امروز تعداد ۸۸۰ نفر از سالمندان و پرسنل این مراکز در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده اند.

مدیر کل بهزیستی استان هدف از این بازدید را نظارت بر اجرای فاز دوم تزریق واکسن کرونا برشمرد و افزود : از کلیه کارکنان و پرسنل و همکارانم که برای اجرای این طرح اهتمام لازم را داشته اند تشکر میکنم و امیدوارم با کمک یکدیگر بتوانیم هر چه سریعتر این بحران را پشت سر بگذاریم.

دکتر حیدری در پایان ابراز امیدواری کرد با اختصاص سهمیه جدید واکسیناسیون سایر افراد مقیم در مراکز نگهداری شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی نیز بزودی آغاز گردد.

کد خبر 34507

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد