اجرای پویش ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان

موسی رمضانی نژاد گفت : به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، پویش ضیافت همدلی به منظور کمک رسانی به مددجویان تحت حمایت بهزیستی استان هرمزگان اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان: رییس اداره هماهنگی موسسات غیردولتی ، اشتغال و مشارکت های مردمی بهزیستی استان از آغاز اجرای پویش ضیافت همدلی  در هرمزگان خبر داد و بیان داشت : همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، پویش ضیافت همدلی به منظور کمک رسانی به مددجویان تحت حمایت بهزیستی استان و مرتفع نمودن بخشی از نیازها و مشکلات اقتصادی جامعه هدف اجرا خواهد شد.
موسی رمضانی نژاد مدت زمان اجرای این پویش را از 25 فروردین ماه لغایت 22 اردیبهشت ماه سال جاری عنوان کرد و افزود : پرداخت کمک هزینه معیشتی ، اقلام و بسته های معیشتی ، تهیه وسایل بهداشتی ، درمانی و دارویی(ویژه لوازم مورد نیاز در دوران بحران و کرونا ) ، تامین اقلام جهیزیه و ازدواج و.... از جمله محورهای فعالیت این پویش است.
وی ضمن قدردانی از همراهی همیشگی خیرین و موسسات خیریه با بهزیستی در راستای خدمت رسانی بهینه به مددجویان ، خواستار همراهی آنان در این پویش شد و اذعان داشت : همراهی موسسات خیریه امری مهم و حیاتی در جذب مشارکت ها و تامین نیازهای اساسی مددجویان است و بدون همراهی و کمک این موسسات این امر بسیار سخت و تا حدی ناممکن خواهد بود.
رمضانی نژاد در ادامه از مشارکت پنجاه میلیارد ریالی نقدی و غیرنقدی خیرین و موسسات غیردولتی در ماه رمضان سال گذشته خبر داد و گفت : موادغذائی و لوازم ضروری مورد نیاز مددجویان تهیه و در سراسر استان توزیع گردید.
وی گفت: همشهریان و هم استانی‌های گرامی و خیرین نوع دوست استان می‌توانند با پیوستن به پویش ضیافت همدلی کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت 6367957087358532 نزد بانک مرکزی واریز نمایند.
رییس اداره هماهنگی موسسات غیردولتی ، اشتغال و مشارکت های مردمی بهزیستی استان خاطر نشان کرد: هم استانی‌های گرامی می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را نیز به ادارات بهزیستی شهرستانها و همچنین مرکز شیرخوارگاه الزهرا واقع در بلوار رسالت شمالی ، کوی خلیج فارس جنب معاونت غذا و دارو تحویل نمایند.

کد خبر 34498

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد