آمل ׀ بازدید سرزده رئیس بهزیستی آمل از مراکز تحت نظارت

همزمان با موج چهارم شیوع ویروس کرونا، کبری اسفندیاریان رئیس بهزیستی آمل بهمراه محمدعلی صفایی نوایی مسئول توانبخشی و دبیر ستاد کرونا بهزیستی شهرستان آمل بصورت سرزده از مراکز شبانه روزی توانبخشی فجر، خانه نگهداری فرزندان شبه خانواده امام سجاد (ع) و خانه دانش آموزی بزرگمهر بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان آمل، اسفندیاریان در حاشیه بازدید از مراکز شبانه روزی تحت نظارت در مطالبی خاطر نشان کرد: با عنایت پروردگار، پیگیریها و بازدید های مستمر بهزیستی و تلاش شبانه روزی کادر درمان و پرسنل مراکز در راستای پیشگیری و نحوه مراقبت از توانخواهان،  شیوع بیماری کرونا در مراکز این شهرستان تحت کنترل می باشد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل همچنین متذکر شد: مسئولین فنی و پرسنل مراکز ضمن مطالعه دستورالعمل های قبلی و جدید مرتبط با کرونا و همچنین آموزش آن به پرسنل و مددجویان نسبت به تردد و دورهمی های خانوادگی پرسنل در محیط خارج از مراکز دقت لازم را داشته باشند.

  گفتنی است بازدید از مرکز جامع توانبخشی نگهداری معلولین ذهنی (فجر) ، خانه نگهداری کودکان و نوجوانان امام سجاد (ع) و خانه دانش آموزی  بزرگمهر  با رعایت پروتکل های بهداشتی و براساس بخشنامه‌های ارسالی اداره کل بهزیستی استان مازندران در محوطه و فضای باز مراکز صورت پذیرفت.

کد خبر 34495

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد