ساری ׀ تعامل بین دستگاهی مهمترین رویکرد در حوزه اجتماعی شهرستان ساری

در نشست هم اندیشی بهزیستی و شهرداری ساری، بر لزوم افزایش تعاملات بین دستگاهی تاکید و طرح های خلاقانه بر اساس این رویکرد به عنوان اقدامی مهم در جهت کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی مطرح گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ساری، سید مرتضی موسوی مدیر بهزیستی شهرستان ساری در این نشست با ابراز خشنودی از نگاه مثبت معاونت خدمات شهری شهرداری ساری بر افزایش همکاری فی مابین و ارائه طرح های ابتکاری، انجام خدمات حداکثری به نفع جامعه هدف را الویت این نشست عنوان داشت و افزود: آنچه می تواند موجبات تسریع در روند ساماندهی معضلات و مشکلات اجتماعی را فراهم سازد اراده ی لازم در این امر می باشد.

وی شهرداری را بازوی توانمند حوزه ی اجتماعی هر جامعه ای برشمرد و گفت: هرچه تعاملات بین دستگاهی قوی تر و بر اساس رویکردی علمی، کاربردی و  ساختارمند باشد نمود بیرونی تلاش های دستگاههای مرتبط بیش از پیش شده  و تحولات ناشی از آن شفاف تر خواهد بود.

علی رضا حمیدی معاون خدمات شهری شهرداری ساری با تاکید بر ریل گذاری این معاونت بر مبنای کاهش سرگردانی آحاد جامعه، تعیین تکلیف مراجعین و شفاف نمودن خدمات شهرداری، اظهار داشت:  برنامه ریزی و اجرای طرح اپلیکیشن ساری من بر همین اساس بوده است و قطعا اطلاع رسانی، آگاهسازی و معرفی خدمات اجتماعی و فرهنگی سایر دستگاههای دغدغه مند در این حوزه به آحاد مردم از طریق این اپلیکیشن موفقیت درخور توجه ای برای شهرستان ساری تلقی می گردد.

وی عملکرد بهزیستی ساری را در طی یک سال اخیر  را قابل تقدیر برشمرد و گفت: علی رغم شرایط کرونایی حاکم و آسیب دیدن بسیاری از اقشار جامعه از لحاظ اقتصادی و اجتماعی و مراجعه بیشتر به این دستگاه اما  روحیه مطالبه گری به نفع مردم و خدمات رسانی مجدانه بسیار مشهود است. 

کد خبر 34491

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد