ملارد| در سه ماه پایانی سال ٩٩ بیش از ١۶٠٠ بسته معیشتی توزیع شد

با پیگیری های حوزه مشارکتهای مردمی اداره و نیز همراهی خیرین و موسسات خیریه فعال در شهرستان  بیش از ۱۶۰۰ بسته غذایی شامل موادی چون : روغن، برنج، رب گوجه و... و. جهت معلولین و زنان سرپرست خانوار در سه ماه پایانی سال ۹۹ توزیع گردیده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تقدیر از زحمات خیرین و مراکز در امر تهیه و توزیع بسته های معیشتی گفت: در تمامی طول سال در حوزه مشارکتها سعی بر این است تا با تهیه بسته های غذایی، پوشاک و... و. بتوانیم گوشه از مشکلات جامعه هدف را رفع نمائیم ولی در ماههای پایانی با توجه به نزدیکی به عید نوروز این کمکها افزایش میابد.  

داود خادم افزود: در سالی که گذشت مشکلات معیشتی مددجویان نیز با توجه به مسائل مربوط به گسترش ویروس کرونا و تعطیلی مشاغل فصلی و پاره وقت بسیاز بیشتر شده بود که همکاران حوزه مشارکتهای مردمی تلاش کردند تا با تهیه این بسته ها بتوانند گامی هرچند کوچک در جهت تامین نیازهای مددجویان بردارند.  

خادم در پایان ضمن تاکید بر محدودیت در ارائه کمک ها به تمامی افراد دارای پرونده گفت : تمامی کمک های موردمی و غیر موردی که توسط بودجه سازمان و یا حمایت خیرین تامین میشود با نظر کارشناسی مددکاران و با در نظر گرفتن اولویت افراد دارای پرونده با توجه به مشکلات موجود توزیع میگردد.

کد خبر 34483

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد