شهرری| توزیع هزاران سبد کالا میان جامعه هدف بهزیستی

مدیر بهزیستی شهرستان ری به بهانه هماهنگی برای نذورات، خیرات و برکات مردمی در دوره سخت همه گیری کرونا اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال ۱۳۹۹ و اوایل ۱۴۰۰ موج جدید کرونا باعث مشکلات عدیده در بخش تولید و صنعت و اقتصاد و معیشت مردم داشته است و به تبع آن مشارکت های مردمی و امور خیرین جامعه هدف سازمان بهزیستی تحت الشعاع قرار گرفته است در پی ادامه کمک به جامعه هدف در سه سالن هستیم.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمد رضایی اصل در تکمیل مطلب بالا، اذعان داشت: متاسفانه در این مدت بسیاری از کمک های مردمی را به واسطه اینکه برخی از مشاغل تعطیل و برخی به شدت کم کار شده اند و درآمد مکفی برای مردم وجودندارد و بسیاری از جریانات شغلی و مشاغل خرد از میان رفتند را از دست داده ایم و جامعه بیش از قبل نیازمند شده است.

 رضایی اصل افزود: با وجود این ما از اصل وظیفه خودمغفول نماندیم و با مراکزی که از قبل با ما در تعامل بوده اند جلساتی برگزار و در صددیم این جلسات تکمیلی را نیز داشته باشیم.

وی ادامه داد: بدین منظور  قول های مساعد برای چند هزار سبد کالا داده شده است که به یاری خداوند و همت دوستان، محقق می شوند و در اولین مرحله هزار سبد کالا در روزهای آغازین ماه رمضان تهیه و میان نیازمندان جامعه هدف بهزیستی در شهرستان ری توزیع خواهد شد.

رضایی اصل در پایان با تبریک پیشاپیش حلول ماه رمضان، خاطرنشان کرد: ان شاالله خداوند کمک کند خدمتگزار خوب و شایسته ای برای جامعه هدف در شهرستان کهن ری باشیم.

کد خبر 34479

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد