خیرین سفره های خود را به نیازمندان وصل کنند 

مدیر کل بهزیستی استان زنجان از آغاز پویش ضیافت همدلی همزمان با حلول ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود :  با آغاز ماه مبارک رمضان چون سالهای گذشته خیرین به یاری نیازمندان ،اقشار آسیب پذیر ،افراد دارای معلولیت و جامعه هدف  بهزیستی بشتابندو سفره های خود را  درقالب سبدهای غذایی یا وجه نقد به سفره مددجویان بهزیستی متصل کنند .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمدمحمدی زمان اجرای این پویش را 25 فروردین الی 22 اردیبهشت اعلام کرد و افزود : همه ساله بهزیستی در ماه مبارک رمضان تلاش نموده با اتخاذ رویکرد تعاملی با خیرین ، برگزاری طرح های متعدد جلب مشارکت ، بهره مندی گسترده از ابزارهای مختلف ، جذب شرکای اجتماعی به ویژه بانک ها ، صندوق های سرمایه گذاری ، اصناف و بنگاه های اقتصادی اقلام و امکانات مورد نیاز مددجویان را تامین نماید .

وی گفت : پرداخت کمک هزینه معیشتی ، اقلام و بسته های معیشتی ، تهیه وسایل بهداشتی ، درمانی و دارویی(ویژه لوازم مورد نیاز در دوران بحران و کرونا ) ، تامین اقلام جهیزیه و ازدواج و.... از جمله محورهای فعالیت این پویش است .

محمدی ضمن تقدیر از همراهی موسسات خیریه در تمامی پویش های همدلی جهت رفع نیازهای مددجویان و دعوت از آنها جهت برگزاری هرچه باشکوه تر پویش ضیافت الهی ، خاطر نشان کرد : همراهی موسسات خیریه امری مهم و حیاتی در جذب مشارکت ها و تامین نیازهای اساسی مددجویان است و بدون همراهی و کمک این موسسات این امر بسیار سخت و محدود خواهد بود .

وی با بیان اینکه همه ما در شرایط کرونا دچار آسیب شدیم، اما افراد بیمار و اقشار ضعیف بیش از دیگران متحمل خسارات شدند ،  اظهار کرد : اعتبارات سازمان محدود است و پاسخگوی نیازهای مددجویان نیست و امید است تا خیّران و نیکوکاران سفره‌های خود را در قالب سبدهای غذایی یا وجه نقد به سفره مددجویان بهزیستی متصل کنند .

محمدی با اشاره به اینکه نهادهای مردمی و خیریه‌ها بیشترین تماس و ارتباط را با اقشار آسیب‌پذیر جامعه دارند و مورد اعتماد مردم هستند، خاطر نشان کرد : توسعه فعالیت های جلب مشارکتهای مردمی ( نقدی ، غیر نقدی و خدماتی ) نظارت بر مصرف آن ، فرهنگ سازی امر خیر با تکیه بر مشارکت های مردمی و مسئولیت پذیری اجتماعی یکی از شاخص های اختصاصی مهم بهزیستی است .

این مقام مسئول یادآورشد : در سال گذشته بیش از 6 هزار بسته غذایی به ارزش  بیش از 9 میلیارد ریال  در بین جامعه هدف توزیع گردید که امید است خیران امسال نیز چون سالهای گذشته به نیت خود که اطعام و اکرام است عمل نمایند .  همچنین خیرین می توانند نذورات و کمک های خود را به حساب  210091434524111  نزد بانک توسعه تعاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان ویا به شماره کارت مجازی 5029081010321806 واریز نمایند .

کد خبر 34474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد