برگزاری اولین جلسه درون سازمانی تشکیل کارگروه حمایت و تاب آوری اجتماعی در بهزیستی آذربایجان غربی

اولین جلسه درون سازمانی تشکیل کارگروه حمایت و تاب آوری اجتماعی با حضورمعاونت های تخصصی بهزیستی استان به ریاست دکتر فریور مدیر کل بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ این جلسه با تشریح اهداف و ماموریت محوله به ادارات کل بهزیستی استان در راستای کنترل و کاهش ورصد آسیب های اجتماعی تشکیل شد.

گفتنی است در راستای اجرای برنامه مذکور وزارت ورزش وبنیاد مستضعفان جوانان ،کمیته حضرت امام، بنیاد احسان ،ستاد اجرایی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و ngo ها و دفاتر تسهیلگری و cbr.. نقش خواهند داشت که کارگروه استانی با دعوت از دستگاههای فوق بزودی تشکیل می شود.

لازم به ذکر است مقرر شد این طرح دراداره بهزیستی شهرستان ارومیه توسط ادارات و دستگاههای ذیربط برنامه در محلات هدف ارومیه( کوی الواج و دیزج سیاوش و کوی آذربایجان) باهدف شناسایی ونیازسنجی و مشکلات آسیب های اجتماعی و حساس سازی مردم محله نسبت به آسیب های اجتماعی و توانمندسازی مردم محلات بویژه در بحث خشونت های خانگی و اختلافات خانگی با برگزاری کارگاههای تاب آوری اجتماعی اجرا و گزارش اقدامات جمع بندی و به سازمان بهزیستی کشور ارسال شود.

کد خبر 34454

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد