اولین جلسه اجرای طرح پویش همدلی برگزار شد

صبح روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ جلسه ای در خصوص اجرای طرح پویش همدلی به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، با حضور دکتر اسدالله حیدری، مدیر کل بهزیستی استان البرز، معاونین ستادی و رؤسای بهزیستی شهرستانهای تابعه در محل دفتر مدیرکل بهزیستی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان البرز، با توجه به شیوه نامه ارسالی پویش همدلی از سوی بهزیستی کشور این جلسه جهت تببین روند اجرایی این طرح با هدف جذب حداکثری مشارکت های مردمی با بهره مندی از پتانسیل و ظرفیتهای مشارکتی موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی برگزار گردید.

در این جلسه در خصوص محور فعالیت های این پویش همچون مشارکت نقدی و غیرنقدی، تامین معیشت، تهیه غذای گرم، تهیه وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی، تامین هزینه های درمانی، تهیه جهیزیه، آزادی زندانیان و سایر موضوعاتی از این دست بحث و تبادل نظر شد.

طی جلسه صبح امروز مقرر شد پیش بینی هایی در خصوص تعهدات اولیه موسسات در زمینه جذب مشارکتهای نقدی و غیرنقدی و تخصیص آن به جامعه هدف تحت پوشش صورت گیرد.

در پایان مقرر گردید در ادامه روند اجرای طرح، جلسه ای مجدد با حضور اعضای حاضر و موسسات خیریه و سایر مراکز تحت نظارت و خیرین کلیه دستگاههای اجرایی جهت جذب هر چه بیشتر مشارکت برگزار گردد.

پویش همدلی ضمن فعالیت در راستای بهبود و ارتقا سطح زندگی مددجویان جهت برآورد دو هدف اساسی شکل گرفته است که یکی از این اهداف رتبه بندی و ارزیابی موسسات خیریه و دیگری رتبه بندی و ارزیابی شهرستانها خواهد بود.

کد خبر 34450

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد