مسابقه مجازی و آنلاین بتا بهزیست در مراکز روزانه آموزشی توانبخشی اتیسم برگزار شد

در راستای گرامیداشت روز جهانی آگاه سازی اتیسم، مسابقه مجازی و آنلاین بتا بهزیست (بسته توانبخشی اتیسم سازمان بهزیستی کشور) بین کارکنان تخصصی مراکز روزانه آموزشی توانبخشی اختلال طیف اتیسم استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران عبدالرضا قلندری، معاون توانبخشی بهزیستی مازندران در حاشیه این مسابقه به پاندمی کرونا و محدودیت های آموزش حضوری توانخواهان در مراکز روزانه اشاره کرد و گفت: با توجه به پاندمی کرونا و برحسب شرایط، تداوم و پیگیری مداخلات لازم و افزایش میزان اثربخشی خدمات در قالب برنامه توانبخشی از راه دور و به صورت مجازی صورت گیرد.
وی بر مداخلات بهنگام در کودکان دارای اختلال اتیسم تاکید کرد و افزود:  توجه به ارائه خدمات بهینه و ارتقا کیفی برنامه های آموزشی توانبخشی در راستای توانمندسازی افراد دارای اتیسم و خانواده های آنان بسیارحائز اهمیت است.
قلندری افزود: درراستای تقویت برنامه های آموزشی و بازآموزی کارکنان تخصصی این مراکز، آزمون بسته توانبخشی اتیسم با محتوای آموزشی تشخیص و غربالگری اتیسم، مداخلات والد محور، مرکز محور و دوران بلوغ کودکان اتیسم بین کارکنان تخصصی مراکز روزانه آموزشی توانبخشی اتیسم استان برگزار شده است.

همچنین از نفرات برتر در این مسابقه تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 34441

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد