پویش ملی تاب آوری اجتماعی در قم برگزار شد

پویش ملی تاب آوری اجتماعی با تاکید بر رفتارهای همدلانه ،پیشگیری از خشونت و ارتقای سلامت اجتماعی همزمان با سراسر کشور در قم هم برگزار شد

پویش ملی تاب آوری اجتماعی با تاکید بر رفتار همدلانه و پیشگیری از خشونت و ارتقای سلامت اجتماعی همزمان با سراسر کشور  از ۲۴اسفند ۹۹آغاز و تا ۱۵فروردین ماه در استان قم هم برگزار شد.

دکترمهدی پهلوانی مدیرکل بهزیستی استان با اعلام این خبر افزود: در این پویش کارگاههای آموزشی پیشگیری از خشونت و تاب آوری با هدف آموزش جمعیتهای عمومی (کودکان، نوجوانان، جوانان، والدین و...)در بازه زمانی تعیین شده در فضای مجازی برگزار شد. 
مدیر کل بهزیستی استان گفت: هدف از برگزاری این پویش ، اطلاع رسانی و آگاه سازی به عموم جامعه بود و مطالعات متعدد نشان داده است که یکی از عوامل محافظ بسیار موثر و قوی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تاب آوری است.
پهلوانی خاطر نشان کرد: بر همین اساس سازمان بهزیستی کشور با هدف آگاه‌سازی، اطلاع‌رسانی و حساس سازی عموم جامعه اقدام به طراحی و برگزاری پویش تاب‌آوری با تاکید بر رفتار همدلانه و پیشگیری از خشونت و مدیریت خشم نمود و از طریق آموزش و یادگیری افزایش رفتارهای تاب آورانه نسبت به توزیع اقلام آموزشی اقدام کرد.

مدیر کل بهزیستی استان افزود: برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از خشونت وافزایش تاب آوری در نوجوانان به صورت مجازی، تهیه و انتشار کلیپ و موشن گرافی با موضوع تاب آوری و انتشار در فضاهای مجازی، چاپ و نصب بنر پویش و اجرای مسابقات مختلف با همکاری جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی استان از اقدامات بهزیستی استان در طول اجرای پویش بوده است.

کد خبر 34427

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد