برگزاری وبینار پویش  "ضیافت همدلی" رمضان ۱۴۰۰

به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان وبینار پویش "ضیافت همدلی" با حضور مدیر کل بهزیستی گیلان برگزار گردید

در این وبینار که با دعوت معاون مشارکتها از روسای ادارات بهزیستی و کارشناسان مشارکت انجام گرفت ابتدا آقای جهانبخش ضمن تشکر از همه حاضرین و به خصوص دکتر نحوی نژاد برای حضور در این نشست کاریِ مَجازی ، گزارشی از وضعیت جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مشارکتها در سال ۱۳۹۹ ارائه دادند و سپس به اهداف و برنامه های شیوه نامه پویش"ضیافت همدلی" رمضان ۱۴۰۰ پرداختند.
وی بیان داشت ثبت کمک های مردمی و توزیع آن در سامانه ارمغان از امور بسیار مهم در سال جاری می باشد و افزودند بُرش شهرستانی تعهدات مشارکتها توسط ادارات و موسسات خیریه با هماهنگی کارشناسان ابلاغ خواهد شد.
جهانبخش همچنین به اهمیت مشارکتهای نقدی در رتبه بندی شهرستانها و استانها توسط بهزیستی کشور نیز اشاره داشت.
در ادامه نیز کارشناسان به بررسی شیوه نامه پویش"ضیافت همدلی" رمضان ۱۴۰۰ پرداختند و در پایان نشست ، دکتر نحوی نژاد مدیر کل بهزیستی با جمع بندی وبینار بیان داشتند در طول سال گذشته تحرک بسیار مثبتی در حوزه مشارکتهای مردمی استان صورت گرفته و برنامه های مطلوبی اجرا شده و همه این امور برای رسیدگی به وضعیت خانواده های تحت پوشش می باشد.
وی بیان داشت با توجه به دوران سخت کرونا ، این سختی برای اقشار تحت پوشش دوچندان می باشد و باید به طُرُق لازم و با حفظ حُرمت و کرامت مددجویان، خدمات مختلف به آنان ارائه داد. بنابراین همکاران ستادی و شهرستانی باید تمام مساعی خود را بکار بندند تا در این ماه پر برکت رمضان خدمات خوبی به جامعه هدف ارائه شود.
گفتنی است در این وبینار حجت الاسلام نادم مسئول روابط عمومی و خانم راد مسئول پیگیری امور شهرستانها نیز حضور داشتند.

کد خبر 34401

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد