شمیرانات| خدمات ارائه شده بهزیستی در طیف های مختلف به صورت تخصصی است 

جلسه مشارکتهای مردمی بهزیستی شمیرانات با حضور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و سرپرست بهزیستی و معاون مشارکتهای مردمی این مدیریت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سید حسن میر کریمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شمیرانات در این نشست ضمن تشکر از بهزیستی شمیرانات و وظایف تخصصی که به عهده این اداره است اظهار داشت: کمک های مردمی در مواردی بصورت عام است یعنی کمک را به شکل های مختلف می توان برای نیازمند هزینه کرد ولی گاها این کمک ها با نیت خاص انجام می شود بطور مثال کمک های مالی فقط برای ایتام و یا سادات همکاری بین دو اداره اوقاف و بهزیستی موجب می شود که این کمک ها به فرد مورد نظر برسد.

در ادامه سرپرست بهزیستی شمیرانات ضمن تشکر از رئیس اداره اوقاف بابت این نشست اذعان داشت: تمامی  جامعه هدف بهزیستی اعم از زنان سرپرست خانوار، بد سرپرست و بی سرپرست و همچنین فرزندان ایتام و تحت پوشش و افراد در معرض آسیب در بهزیستی و مراکز ما پرونده دارند و گزارش آخرین بررسی آنها در مورد وضعیت و شرایط خانواده به لحاظ اقتصادی، اجتماعی، سلامت جسم و روان افراد توسط مددکاران و روانشناسان ما تنظیم و موجود می باشد.

علیرضا عمادی در ادامه افزود: در حال حاضر با توجه به وضعیت معیشتی این گروه از جامعه و عدم درآمد مکفی و همچنین شرایط کنونی به لحاظ بیماری کووید، همکاری دو اداره بهزیستی و اوقاف می تواند به افزایش ارتقاء و خدمت رسانی سازمان به این طیف و همچنین کیفیت زندگی مددجویان کمک و یاری کند.

گفتنی است؛ معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی شمیرانات نیز ضمن تشکر از برگزاری این جلسه بیان داشت: تداوم این نشست ها ما را در تنظیم تفاهم نامه ای که به منظور کمک و یاری  اداره اوقاف  و امور خیریه با بهزیستی  است یاری خواهد کرد.

کد خبر 34399

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد