دیدار مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان با سرپرست بهزیستی خراسان رضوی

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان خراسان رضوی به اتفاق معاونین با سرپرست بهزیستی خراسان رضوی دیدار و بر تعاملات سازنده‌ی فیمابین تأکید کردند.

به گفته‌ی سرپرست بهزیستی خراسان رضوی در این نشست، مشکلات ارتباطی، تعاملات بانکی، مسائل کارکنان، حساب‌های حقوقی و تسهیلات برای پرسنل، تسهیل فرایند دریافت وام مددجویی، بازگشایی باجه بانک توسعه در بهزیستی استان و توسعه‌ی خدمات برای جامعه‌ی هدف بهزیستی، مطرح و طرفین با یکدیگر در خصوص رفع این مشکلات گفتگو کردند.

مسعود فیروزی گفت: در این نشست مقرر شد بانک توسعه تعاون، در زمینه‌ی افزایش امکان استفاده‌ی کارکنان از تسهیلات بانک توسعه تعاون، بررسی‌های کارشناسی داشته باشند و در جهت حل مشکلات مالی پرسنل، همکاری بیشتری انجام دهند.

وی تأکید کرد: به جهت اینکه حساب‌های حقوقی کارکنان بهزیستی در این بانک دایر است، انتظار می‌رود که فرایند دریافت تسهیلات و شرایط دریافت وام، مناسب‌تر و کوتاه‌تر شده و سخت‌گیری معمول بانکی در این زمینه نباشد.

وی افزود: ما همچنین خواستار بازگشایی باجه‌ی بانک توسعه تعاون در بهزیستی استان بودیم که مقرر شد مدیران بانک با بانک مرکزی و تهران گفتگوهای سازنده‌ای داشته باشند و تلاش خود را در این زمینه انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: از مدیران بانک تعاون خواستیم که با توجه به وضعیت خاص جامعه هدف بهزیستی،  این خانواده به صورت ویژه دیده شوند و حد اکثر امکانات و شرایط موجود در اختیار این عزیزان قرار گیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه بانک توسعه تعاون، همکاری بسیار خوبی با بهزیستی دارد و قرار شد در خصوص مسائل مطرح شده، بررسی‌های کارشناسی و رایزنی‌های لازم صورت گرفته و راه‌گشایی شود.

کد خبر 34392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد