۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
تحقق ۱۱۱ درصدی شاخص مسکن در سال ۹۹

با واگذاری ۹۷۸ واحد مسکن در سال ۹۹، استان چهارمحال و بختیاری توانست علاوه بر تعهد مورد انتظار، ۱۱۱ درصد تحقق شاخص را در واگذاری مسکن ویژه خانواده های تحت حمایت کسب کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، نرگس عسگری با اعلام این خبر گفت: کمک به تامین مسکن خانوارهای شهری و روستایی تحت حمایت از طریق اجرای تفاهم نامه های همکاری با وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان، قرارگاه خاتم الانبیاء و بسیج سازندگی پیگیری و انجام شده است.

مدیر کل بهزیستی استان افزود: در این راستا بهزیستی استان پس از جمع آوری و تهیه مستندات از واحدهای در دست احداث و یا خریداری شده خانواده های تحت حمایت، نسبت به پرداخت کمک هزینه مسکن به خانواده های دارای شرایط، اقدام کرد.

عسگری خاطر نشان کرد: بخشی از هزینه های احداث نیز از طریق جلب مشارکت های مردمی یا جذب مشارکت از سایر نهادها و دستگاههای مرتبط تامین گردیده است.

وی اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل های سازمان بهزیستی کشور این استان می بایست در سال ۹۹، ۸۸۰ واحد به جامعه هدف واگذار می کرد که  با همکاری خوب دستگاههای مرتبط  توانست در پایان سال  ۹۷۸ واحد به جامعه هدف تحویل نماید.

کد خبر 34387

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد