ملارد| ارزیابی یکهزار و یکصد نفر در خصوص کرونا

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد گفت: در سال ۹۹ بیش از ۱۱۰۰ نفر مورد  ارزیابی روانی و اجتماعی در خصوص شیوع بیماری کرونا قرار گرفتند. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم با بیان مطلب بالا اظهار داشت: در راستای کاهش استرس و اضطراب افراد مشکوک به کووید ۱۹ و با هماهنگی فرمانداری شهرستان ، طی تماس تلفنی توسط مشاوران و روانشناسان اداره بهزیستی شهرستان ملارد در سال ۹۹ بیش از ۱۱۰۰ نفر مورد ارزیابی روانی و اجتماعی قرار گرفتند.

خادم ضمن تاکید بر اهمیت پیگیری و تداوم اقدامات جهت آگاهسازی افراد و همینطور اقدامات روانشناسی با توجه به مشکلات موجود گفت: در سال گذشته نیز روانشناسان و مشاوران فعال در اورژانس اجتماعی و مراکز مشاوره تحت نظارت طبق لیست ارائه شده از سوی شبکه بهداشت و درمان در خصوص افراد مبتلا و یا مشکوک نسبت به ارائه خدمات مشاوره ای و آموزش مهارت های تاب آوری و کاهش استرس از طریق مشاوره تلفنی اقدام نمودند. 

وی افزود: حمایت های روانی، اجتماعی و تلاش در جهت ارتقا سلامت روان جامعه یکی از اهداف بسیار مهم سازمان بهزیستی است که در کنار خدمات بسیار ارزنده کادر درمان میتواند نقش چشمگیری در بهبود روان افراد مبتلا و خانواده ایشان اجرا کند. 

 خادم با بیان اینکه آموزش و تاکید بر اهمیت اجرای پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ارسالی کماکان در این اداره و مراکز تحت نظارت دارای اهمیت بسیاری است گفت: در تماس های صورت گرفته و بررسی های انجام شده در سال گذشته نیز تعدادی با توجه به تشخیص کارشناسان جهت دریافت سبد حمایتی به فرمانداری شهرستان معرفی شدند و مواردی چون چگونگی ارتباط با سامانه ١٤٨٠ و همچنین سایت corona.behzisti.ir  جهت دریافت خدمات روانشناختی توسط کارشناسان اطلاع رسانی شد.

کد خبر 34380

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد