شهریار| برگزاری  آیین اختتامیه پروژه افزایش نشاط اجتماعی و امید به زندگی 

آیین اختتامیه پروژه افزایش نشاط اجتماعی و امید به زندگی همیاران سلامت اجتماعی موسسه مهر آفرینان راهیان سلامت تخت نظارت بهزیستی شهریاربا رعایت شیوه های بهداشتی وبا حضور رئیس اداره بهزیستی شهریار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود فهیم راد دراین جلسه ضمن خوش آمدگویی گفت:  پروژه نشاط اجتماعی با هدف افزایش نشاط اجتماعی با علاقمندی و ترویج فعالیت‌های هنری و افزایش امید به زندگی با افزایش گرایش به معنویات در بین ۱۰۰ نفر زن و مرد ساکن وحیدیه ۱۸ تا ۵۰ ساله در شرایط حاکم بر جامعه به لحاظ اپیدمی کرونا به صورت مجازی و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی از اول دی ماه سال ۹۹ شروع و در تاریخ بیست و یکم فروردین ۱۴۰۰ پایان یافت.

فهیم راد افزود: در این گروه آموزشی ضمن شرکت افراد ذینفع، نمایندگان تیم ها و فعالین اجتماعی به عنوان سفیران محلات جهت ترویج نشاط اجتماعی و امید به زندگی حضور داشتند.

گفتنی است؛ در این جلسه ضمن ارائه گزارش نهایی و بررسی  پیشنهادها در دو بخش به پاس حق شناسی از زحمات بی‌شائبه مدرسان همکار و منتخبین و برندگان مسابقه مجازی مرتبط با پروژه بااهداء لوح وهدیه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

کد خبر 34379

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد