صالح آباد | ویزیت و درمان رایگان هزار مددجوی بهزیستی صالح‌آباد توسط پزشکان نیکوکار

یکهزار مددجوی تحت پوشش بهزیستی صالح‌آباد توسط پزشکان نیکوکار به صورت رایگان ویزیت و درمان می‌شوند.

به گفته‌ی رئیس بهزیستی صالح‌آباد، یک تیم ۴۰ نفره از پزشکان نیکوکار، با حضور در صالح‌آباد، وضعیت مددجویان بهزیستی را رصد و وعده کردند همزمان با عید سعید فطر به مدت دو هفته به این شهرستان بیایند.

زری صادقی گفت: این تیم با هماهنگی فرمانداری و نهادهای ذیربط شهرستان، به صالح‌آباد می‌آیند و مددجویان بهزیستی را به صورت رایگان ویزیت و درمان می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: این تیم تحت سرپرستی دکتر حسین بابازاده مقدم و همسر ایشان، دکتر نازنین فیلی از پزشکان نیکوکار تهران هستند که یک مؤسسه‌ی خیریه‌ی تخصصی پزشکی را در تهران تحت نظر بهزیستی به ثبت رسانده و در سفرهای دوره‌ای به شهرستان‌های محروم، مددجویان بهزیستی را رایگان درمان می‌کنند.

صادقی اظهار کرد: این تیم متشکل از متخصصین حوزه زنان، اطفال، مامایی، مددکاری، مشاوره، کارشناس گفتار درمان، کاردرمان، تغذیه، دندانپزشکی، تیم تدارکات و همچنین استقرار داروخانه سیار به مدت ۲ هفته جهت درمان تمام مددجویان ساکن شهر و روستاهای این شهرستان که تحت پوشش بهزیستی هستند، را در برنامه دارند.

وی حضور این تیم خیرین پزشکی را در قالب طرح "زندگی خوب" اعلام کرد و افزود: دکتر بابازاده وهمسرش در بازدید از شهرستان مرزی صالح آباد که دیروز انجام شد با پنج خانواده مددجوی تحت پوشش دیدار و گفتگو کردند و مبلغ چهار میلیون ریال به عنوان هدیه به هر خانوار تقدیم کردند.

وی مطرح کرد: در این دیدار همچنین قول مساعدت برای اهدای امکاناتی شامل فرش، گاز، بخاری و ... به یک خانواده مددجو و نیز طی کردن مراحل صدور شناسنامه برای چند خانوار فاقد مدارک داده شد.

رئیس بهزیستی صالح‌آباد گفت: در مورد خدمات دندانپزشکی، توافق شد که دندان‌های مددجویانی را که نیاز به ترمیم دارند تا سقف ۲۰ میلیون تومان برای هر مددجو، به صورت رایگان ترمیم شود.

وی افزود: همچنین قرار شده مشاوره‌های روان شناسی و مددکاری مورد نیاز نیز به مددجویان ارائه گردد.

فرماندار صالح آباد نیز در این رابطه گفت: خیرین برای به ثمر نشستن این بازدید و برنامه ریزی های انجام شده در راستای دعوت گروه پزشکان خیر به این شهرستان مرزی مساعدت و همکاری داشته اند.

ولی قلیچی افزود: مقرر شده آموزش و پرورش، نهادهای توانمند و شبکه بهداشت، امکانات استقرار، اسکان، پذیرایی و تجهیزات لجستیک مورد نیاز را در اختیار این تیم درمانی قرار دهند.

کد خبر 34374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد