فعالیت بهزیستی زنجان در پیشگیری از کرونا شایسته  تقدیر شد

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان از تقدیر معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور ازمدیر کل بهزیستی استان زنجان در در خصوص ارتقاء سطح سلامت جامعه هدف ، پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید 19 و مراقبت و کنترل آن در مراکز تحت پوشش خبر داد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان رباب موحد افزود : دراین لوح بر نقش مدیرکل بهزیستی استان در روند مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری و ادامه تلاش برای انجام مسئولیت های سازمانی و اعتلای کیفیت زندگی گروه هدف تاکید شده است .

وی افزود : همزمان با اوج پیک چهارم شیوع بیماری دستورالعمل های لازم به مراکز در خصوص ممنوع بودن ملاقات و پذیرش در مراکز و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و.. ابلاغ گردیده است .

مسئول روابط عمومی بهزیستی خاطر نشان کرد : تمامی مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی ،ملزم به رعایت بخشنامه هاودستورالعمل های ارسالی کنترل وپیشگیری از بیماری کرونا می باشند .

وی افزود : خوشبختانه  بهزیستی استان زنجان در مراقبت و قرنطینه کامل یک هزار و ۱۰۰ نفر از افراد تحت پوشش مراکز شبانه روزی سالمندان، بیماران روانی  مزمن و معلولین ذهنی، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و مراکز ترک اعتیاد و سرپناه شبانه تحت نظارت بهزیستی موفق عمل کرده  است .

موحد یادآور شد : طبق هماهنگی های سازمان بهزیستی کشور و وزارت بهداشت در حال حاضر 154 نفر از سالمندان ساکن در مراکز شبانه روزی بهزیستی ، دوز اول واکسن پیشگیری از کرونا را دریافت کردند .

کد خبر 34368

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد