استفاده از توانمندی‌های علمی، پژوهشی و آموزشی جهاد دانشگاهی در جهت پیشبرد برنامه‌های سازمان بهزیستی

جهاد دانشگاهی استان می تواند در بخش‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و اجتماعی باهدف توانمند سازی اقشار تحت حمایت به سازمان بهزیستی کمک کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری نرگس عسگری، مدیرکل بهزیستی استان در دیدار رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: ایجاد اشتغال به عنوان یکی از مهم ترین سیاست های بهزیستی در زمینه توانمندسازی است که با آموزش مهارت‌های لازم می‌توان زمینه ورود این افراد به بازار کار را مهیا کرد.

مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به اجرای آموزش های لازم برای آمادگی شغلی در بین جامعه هدف، افزود: جهاد دانشگاهی می تواند با اجرای این آموزش ها و افزایش مهارت های کاربردی در ایجاد اشتغال پایدار موثر باشد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان نیز تصریح کرد: جهاد دانشگاهی می‌تواند با استفاده از توانمندی‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی و آموزشی در جهت پیشبرد برنامه‌های سازمان بهزیستی و توانمندسازی فرهنگی و اقتصادی گروه‌های هدف نقش آفرینی کند.

رضایی افزود: در حوزه فرهنگ سازی و آگاهسازی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و معلولیتها می توان از ظرفیت جهاد دانشگاهی در کمک به بهزیستی استفاده کرد و همکاری های مشترک داشت.

کد خبر 34355

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد