پویش ملی تاب آوری اجتماعی با تاکید بر رفتار همدلانه و پیشگیری از خشونت و ارتقای سلامت اجتماعی

پویش ملی تاب آوری اجتماعی با تاکید بر رفتار همدلانه و پیشگیری از خشونت و ارتقای سلامت اجتماعی در سراسر کشور از ۲۴اسفند ۹۹آغاز و تا ۱۵فروردین ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری نرگس عسگری، مدیرکل بهزیستی استان با اعلام این خبر افزود: در این پویش کارگاههای آموزشی پیشگیری از خشونت و تاب آوری با هدف آموزش تسهیلگران پایگاههای سلامت اجتماعی، جمعیتهای همیار، مراکز مثبت زندگی، جمعیتهای عمومی (کودکان، نوجوانان، جوانان، والدین و... و.)در بازه زمانی تعیین شده برگزار شد.

مدیر کل بهزیستی استان گفت: هدف از برگزاری کمپین ها، کارگاه ها و پویش ها، اطلاع رسانی و آگاه سازی به عموم جامعه در رابطه با یک موضوع است.  مطالعات متعدد نشان داده که یکی از عوامل محافظ بسیار موثر و قوی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تاب آوری است.

عسگری خاطر نشان کرد: بر همین اساس سازمان بهزیستی کشور با هدف آگاه‌سازی، اطلاع‌رسانی و حساس سازی عموم جامعه اقدام به طراحی و برگزاری پویش تاب‌آوری با تاکید بر رفتار همدلانه و پیشگیری از خشونت و مدیریت خشم نموده است. و از طریق آموزش و یادگیری افزایش رفتارهای تاب آورانه نسبت به توزیع اقلام آموزشی اقدام نموده است.

مدیر کل بهزیستی استان افزود: برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی پیشگیری از خشونت وافزایش تاب آوری در نوجوانان به صورت مجازی، تهیه و انتشار کلیپ و موشن گرافی با موضوع پیشگیری از خودکشی و انتشار در فضاهای مجازی، چاپ و نصب بنر پویش و اجرای مسابقات مختلف با همکاری جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی سراسر استان از اقدامات بهزیستی در طول اجرا پویش بوده است.

کد خبر 34353

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد