یک هزار و ۳۴۵ فرصت شغلی برای مددجویان  بهزیستی ایلام ایجاد شد

رئیس اداره هماهنگی، مشارکتها و اشتغال اداره کل بهزیستی ایلام گفت: یک هزار و ۳۴۵ فرصت شغلی توسط این اداره کل در طول سال گذشته برای مددجویان زیر پوشش ایجاد شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، مجید صابری روز شنبه با اعلام این خبر گفت:  این تعداد اشتغال ایجاد شده بر اساس تسهیلات تبصره ۱۶ قرض الحسنه با پرداخت ۳۱۵میلیارد ریال اعتبار بوده است.

وی همچنین از پرداخت سهم بیمه خویش فرمایی به تعداد یک هزار و ۳۳۵ نفر با اعتبار ۲۷میلیارد ریال و پرداخت بیمه کارفرمایی به تعداد ۱۲۴ نفر با اعتبار حدود سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال  در طول سال گذشته خبر داد.

***بهزیستی ایلام در احداث ۲۹۸ واحد مسکونی مددجویان مشارکت کرد

وی گفت: این اداره کل در طول سال گذشته همچنین در احداث ۲۹۸ واحد مسکونی مددجویان مشارکت کرده است.

صابری اظهار کرد: این مشارکت شامل پرداخت کمک بلاعوض، طراحی نقشه و انشعابات و صدور پروانه و عوارض شهرداری بصورت رایگان بوده است.

وی ادامه داد: در این زمینه علاوه بر پرداخت کمک بلاعوض و نقشه رایگان، انشعابات آب و فاضلاب، برق، گاز و صدور پروانه و عوارض شهرداری این واحدهای مسکونی و همچنین شمار دیگری از واحدهایی که هنوز تکمیل نشده اند به صورت رایگان برای مددجویان با هزینه ۱۰میلیارد و ۴۴۰میلیون ریال انجام شده است.

رئیس اداره هماهنگی، مشارکتها و اشتغال اداره کل بهزیستی ایلام اضافه کرد: همچنین به این مددجویان در مجموع حدود ۳۸میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض با سرانه های مختلف با توجه به سکونت در مناطق شهری و روستایی و مددجوی عادی یا دو معلول به بالا پرداخت شده است.

کد خبر 34350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد