اهتمام جدی در رفع موانع تولید فعالیت های فرزندان بهزیستی

اولین جلسه شورای مشورتی فرزندان بهزیستی در اداره کل بهزیستی استان تهران تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این جلسه که با حضور مدیرکل، معاونین امور توانبخشی و اجتماعی و مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران و تنی چند از فرزندان مستقل سازمان  در این استان تشکیل شد بر بکار بستن اقدامات عملی در راستای اجرایی شدن جدی  و تحقق شعار سال ۱۴۰۰ تأکید شد.

مدیر کل بهزیستی استان تهران در این جلسه اظهار داشت: اعضای این شورا از فرزندان مستقل شده سازمان بهزیستی اند که تحصیلات عالیه دارند و در حوزه های اقتصادی، علمی و اجتماعی جامعه فعال هستند و این جای بسی خوشحالی است که در چنین جمعی حضور داریم.

امین شاهرخی با تأکید بر تداوم تشکیل جلسات شورای مشورتی فرزندان بهزیستی استان تهران، خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، برای حمایت و رفع موانع فعالیت های تولیدی، صنعتی و اقتصادی فرزندان سازمان، اداره کل بهزیستی استان تهران تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهد بست تا سهم خود را در کاربردی شدن این شعار راهبردی نشان دهد.

در ادامه جلسه، اعضای شورا، نظرات و پیشنهادهای خود را برای انسجام و ساماندهی بیشتر فرزندان سازمان، ارائه و بر نیازسنجی و حمایت از فعالیت‌های تولیدی و خدماتی و اقتصادی آنان تاکیدی ویژه داشتند که با صدور دستورات مدیرکل، بارقه هایی از امید و شادابی میان فرزندان مشاهده شد.

کد خبر 34349

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد