تدارک ویژه برای گرامیداشت ماه مبارک رمضان

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران از تدارک ویژه این اداره کل با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان خبر داد.

محمود ابراهیمی در توضیح فعالیت های ویژه ماه مبارک رمضان امسال بهزیستی استان تهران اظهار داشت: برگزاری محافل انس با قرآن در مراکز نگهداری سالمندان و معلولان تابعه با همکاری شبکه قرآن سیمای جمهوری اسلامی که در هنگام افطار و سحر از این شبکه پخش می شود، از عمده ترین فعالیت های بهزیستی است.

ابراهیمی در ادامه بیان داشت: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و دیدار با خانواده معظم ایثارگران و شهدا با رعایت کامل موازین و شیوه نامه های بهداشتی در طول این ماه مبارک انجام می شود.  

وی افزود: آقایان شاغل در بهزیستی استان تهران که نام مبارک حسن، مجتبی و کریم بر شناسنامه آن ها می درخشد هدایای ویژه ای را دریافت خواهند داشت.

ابراهیمی به برگزاری نمایشگاه کتاب و اقلام فرهنگی هم پرداخت و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با رعایت حداکثری شیوه نامه ها و موازین ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار خواهد شد و در اختیار علاقمندان قرار داده می شود.  

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران از جمع آوری کمک های مالی کارکنان این اداره کل هم خبر داد و بیان داشت: به منظور کمک به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی و خانواده های آن ها، کمک های ریالی همکاران جمع آوری می شود و به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) که در نیمه این ماه قرار دارد در قالب نان صلواتی در اختیار این افراد گذاشته می شود.

وی اهدای هدیه به فرزندان شهدای بهزیستی که اسامی پدرانشان از القاب امام حسن(ع) است را از دیگر برنامه های فرهنگی برشمرد و افزود: بخش ادعیه روزانه و زیارت عاشورا و خاصه امام رضا(ع) در آغازین ساعات فعالیت اداری از دیگر برنامه های ماه مبارک است.

ابراهیمی در خصوص مباحث بهداشتی هم گفت تست روزانه تب و اکسیژن خون که در حال حاضر نیز انجام می شود در این ماه ادامه دارد و تست ویژه کرونا موسوم به P.C.R هم به صورت رایگان انجام خواهد شد و هماهنگی هایی هم با دانشگاه علوم پزشکی تهران صورت پذیرفته تا برای بانوان شاغل غربالگری های ویژه به صورت رایگان انجام شود.

 مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران در پایان اذعان داشت: مواردی که بنده اطلاع رسانی کردم در جلسات ستاد ماه مبارک رمضان و با حضور مسئولان شورای فرهنگی، امور ایثارگران، کمیته بانوان، بسیج و ستاد مبارزه با کرونا مورد بحث، بررسی و تصویب قرار گرفته که در همین جا علاوه بر تشکر از مسئولان یاد شده اعلام می دارم برنامه های پیش بینی شده برای بهره مندی بیشتر از فضای معنوی حاکم بر ماه مبارک رمضان و فیوضات آن طراحی شده و با دقت و همراهی همکاران محترم قابلیت اجرا دارند.

کد خبر 34342

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد