پاکدشت | اقدامات بهداشتی و آموزشی در مراکز نگهداری کودکان و نوجوانان

موسسه خیریه حضرت ام البنین از مجموع موسسات و مراکز نگهداری کودکان و نوجوانان است که در سال ۱۳۸۴ راه اندازی شده و کودکان رده سنی ۷ تا ۱۲ سال فاقد سرپرست و سرپرست موثر در آن نگهداری شده و اقامت دارند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت با بیان مطلب بالا خاطرنشان کرد: در حال حاضر سی کودک در این مرکز هستند و چهار فرد  ترخیص شده و چهار نفر پذیرش شده و برای پنج نفر مقدمات ترخیص فراهم شده است.

محمود برزگر بیان داشت: فرزندان این مرکز همچون دیگر مراکز در سلامت جسمی و روحی می باشند و برنامه های آموزشی و فرهنگی شامل اردوهای یک روزه با رعایت پروتکل های بهداشتی و تهیه بسته ها با محتوای فرهنگی و آموزشی و برگزاری اعیاد شعبانیه و مراسم روز طبیعت طبق برنامه ریزیهای قبلی برگزار شدند.

برزگر در خصوص اقدامات پزشکی،  بهداشتی و تحصیلی این مراکز اظهار داشت: حضور دندانپزشک در مراکز و ویزیت تمام فرزندان، انجام تست کرونا برای پرسنلی که به مرخصی چند روزه رفته بودند، آموزش تحصیلی فرزندان بصورت مجازی، مشاوره روانشناسی به فرزندان تازه پذیرش شده توسط روانشناس، تهیه گزارش مددکاری و مربی برای چهار نفر از فرزندان، مهیا کردن شرایط برای تماس تلفنی فرزندان با خانواده های آنان از جمله اقدامات مراکز نگهداری کودکان و نوجوانان در شهرستان پاکدشت است.

کد خبر 34340

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد