گسترش همکاری‌های دوجانبه

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان و مدیرعامل باشگاه‌ ورزشی فرهنگی  سپاهان در دیداری بر گسترش همکاری‌های دوجانبه تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان اصفهان، در این دیدار، ولی‌اله نصر ضمن تشریح کلیه فعالیت‌های سازمان بهزیستی، خواستار تعامل دوجانبه بهزیستی استان اصفهان و باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان گفت: پرداختن به حوزه‌های اجتماعی از الزاماتی است که فیفا نیز به آن توجه داشته و باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان هم به آن پرداخته است.

محمدرضا ساکت افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان و مسوولیت‌های اجتماعی و در راستای اشاعه خدمات اجتماعی بهزیستی و شناخت بیشتر جامعه نسبت به این نهاد اجتماعی خواهیم پرداخت.

وی با بیان اینکه بازیکنان هم دغدغه فعالیت‌های اجتماعی را دارند، اظهار کرد: باید با ایجاد بستر و ارائه برنامه منسجم به این مهم پرداخت و در قالب تفاهم نامه روشن اجرایی و کاربردی آن را پیش برد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان، ادامه داد: اجرای برنامه‌های استعدادیابی فرزندان شبه خانواده در رشته‌های ورزشی مختلف و انتخاب آنان، مشارکت دو مجموعه در برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های ورزشی فرهنگی، اعزام مربیان ورزشی برای آموزش و برگزاری اردوهای فرهنگی یک روزه فرزندان خانه‌های کودک و نوجوان می‌تواند از جمله این برنامه‌ها، باشد.

ساکت استفاده از ظرفیت تبلیغاتی ورزشگاه را مناسب برای معرفی فعالیت‌های بهزیستی عنوان و خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به وجود ویروس کرونا و نبود تماشاگر شاید نتوان همه اقدامات موثر را انجام داد اما می‌توان از ظرفیت تبلیغاتی و اطلاع رسانی ورزشگاه  استفاده کرد.

وی با تاکید بر موضوع کشف و پرورش استعدادها، گفت: به یقین در جامعه هدف بهزیستی استعدادهای ورزشی نهفته است که با کشف آنان، بازیکنانی به عنوان چهره‌های توانا در بخش‌ها و رشته‌های مختلف ورزشی بتوانند به عنوان استعداد نمود پیدا کرده و به ورزش کشور در رشته‌های مختلف کمک کنند.

دکتر ولی اله نصر نیز، گفت: امید است با هم اندیشی‌ دو مجموعه در حوزه ورزش و در تمام مقوله‌هایی که به آن اشاره شد، بتوانیم گام‌های موثری در راستای توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی برداریم. 

کد خبر 34339

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد