دیدار نمایندگان مردم مهاباد، سردشت و پیرانشهر در مجلس با مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی

محمودزاده نماینده مهاباد و حسین پور نماینده پیرانشهر و سردشت در مجلس سورای اسلامی امروز جهت بررسی مشکلات بهزیستی استان در بهزیستی استان حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ در این جلسه دکتر سعید فریور مدیرکل بهزیستی استان به همراه معاونین اهم مشکلات بهزیستی و اقدامات انجام گرفته و میزان اعتبارات تخصیصی به شهرستان مهاباد و موسسات و مراکز را به سمع نمایندگان رساندند.

محمودزاده،نماینده مردم مهاباد در مجلس در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر کل بهزیستی استان و کارکنان بهزیستی استان ،مشکلاتی چون ساخت مسکن برای برخی از خانواده های چند معلولی در روستاهای شهرستان مهاباد ، بسته بودن سامانه ارمغان جهت ثبت اطلاعات مددجویان پشت نوبت ،پایین حقوق پرسنل بهزیستی طرح کرد و در ادامه از پیگیری این مشکلات از وزیر محترم رفاه خبر داد.

همچنین حسین پور نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی چند مشکل اساسی مددجویان و بهزیستی شهرستانهای مذکور را عنوان و خواستار پیگیری و رفع مشکلات مربوطه را شد. 

گفتنی است در ادامه معاونین بهزیستی به برخی از سوالات نمایندگان پاسخ داده و برخی از مشکلات موجود را جهت بررسی نمایندگان محترم طرح کردند.

کد خبر 34327

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد